Tinus88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart activeren

Goedenavond,

Rond 17:00 vandaag heb ik telefonisch mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Vervolgens kreeg ik te horen dat het ongeveer een uur zou duren voordat hij geactiveerd zou zijn. En dat ik mijn toestel 15 minuten uit moest zetten.
Ik heb het inmiddels al een aantal keer geprobeerd maar het is nog steeds niet mogelijk verbinding te maken met het vodafone netwerk.

Is het mogelijk dat ik gewoon te ongeduldig ben of is er wat anders aan de hand?

Met vriendelijke groet,

Martijn
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Tinus88 ,

Nee je bent niet ongeduldig als het zo lang duurt dan gaat er wat mis.
Heb je al even gekeken bij je instellingen en dan mobiele netwerken en of daar alles goed staat.
En is het al mogelijk dat je kunt inloggen op MyVodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic