JtB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Simkaart activeren

Ik heb mijn abonnement verlengd. Mijn nieuwe toestel met bijbehorende simkaart ontvangen en vandaag de hele dag geprobeerd de simkaart te activeren: tweemaal via de website, tweemaal via de telefoon. Helaas is het nog steeds niet gelukt. Na de eerste poging via de website een email ontvangen met de mededeling dat ik het verkeerde simkaartnummer heb doorgegeven. Het was wel het juiste nummer, dus nogmaals geprobeerd. Daarna dus ook nog tweemaal via de telefoon. Niets werkt, ik heb nog steeds geen sms ontvangen en ben dus ook nog steeds niet met het netwerk verbonden. Heb al verschillende malen het toestel uitgeschakeld en weer opnieuw ingeschakeld, simkaart eruit en er weer in, niets helpt. Wie kan mij helpen?
26 Reacties 26
tomjansen1948

Stamgast
  • 85Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
bij mij net zo
tomjansen1948

Stamgast
  • 85Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
nee hoor niemand kan helpen je wordt van kstje naar de muur gestuurd

tomjansen1948

Stamgast
  • 85Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
ik was bij e telefoonwinkel 3 nieuwe simkaarten in 2 telefoons geprobeerd.
Niets Jezus hoe lang gaat dit duren
Ik wil ook een vergoeding wegens deze ellende Ben arts en onbereikbaar
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @tomjansen1948
Van het kastje naar de muur is niet goed, dan moeten we daar gelijk een eind aan maken.
Op dit moment is het niet mogelijk om een simkaart te activeren. Het maakt hierbij niet uit via welk kanaal je het probeert. Sorry voor het ongemak. Hopelijk is het euvel snel opgelost. We communiceren het via dit forum. Groeten, Per
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi allemaal, ik heb zojuist hier een update geplaatst: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Geen-netwerk-na-een-abonnementswijziging-simwijziging/m-p/...

Ik zou jullie willen vragen om daaronder ook je vragen en opmerkingen te plaatsen, dan houden we namelijk alle informatie van en voor mensen die dit probleem ervaren bij elkaar overzichtelijk.

Ik sluit daarom dit topic. Ik beantwoord vragen in het andere topic!
mattias2409

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren in de winkel (13.30) mijn sim only stop gezet en een "verlenging" Vodafone gedaan met een nieuw abonnement. De Samsung S6. Een nieuwe sim kaart gekregen. Vandaag Vodafone gebeld voor activeren sim kaart zegt ze dat het niet lukt er iets mis is en ik terug moet naar de winkel. Dit kan pas over 6 dagen. Iemand ervaring hiermee? Online kan ik hem ookniet activeren.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey mattias2409

Het enige wat je kunt doen is of via de klantenservice een nieuwe bestellen, echter gaan hier ook een paar dagen over heen voor dat jij hem hebt of inderdaad langs een winkel hiervoor gaan.

Groetjes Stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic