JtB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Simkaart activeren

Ik heb mijn abonnement verlengd. Mijn nieuwe toestel met bijbehorende simkaart ontvangen en vandaag de hele dag geprobeerd de simkaart te activeren: tweemaal via de website, tweemaal via de telefoon. Helaas is het nog steeds niet gelukt. Na de eerste poging via de website een email ontvangen met de mededeling dat ik het verkeerde simkaartnummer heb doorgegeven. Het was wel het juiste nummer, dus nogmaals geprobeerd. Daarna dus ook nog tweemaal via de telefoon. Niets werkt, ik heb nog steeds geen sms ontvangen en ben dus ook nog steeds niet met het netwerk verbonden. Heb al verschillende malen het toestel uitgeschakeld en weer opnieuw ingeschakeld, simkaart eruit en er weer in, niets helpt. Wie kan mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JtB
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Marc,

Dank voor je reactie.
Ja hoor, het is inmiddels gelukt, met dank aan een medewerker van de chat.
Hartelijk bedankt.
Vr.gr.

Bekijk in context

26 Reacties 26
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @JtB,

Bedankt voor je registratie op het Vodafone Forum, welkom!

Is het inmiddels al gelukt met het activeren van je simkaart? Het kan namelijk zijn dat er een kleine wachtrij op het netwerk is ontstaan bij het verwerken van de wijzigingen, dit zou nooit langer dan 24 uur mogen duren.
JtB
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Marc,

Dank voor je reactie.
Ja hoor, het is inmiddels gelukt, met dank aan een medewerker van de chat.
Hartelijk bedankt.
Vr.gr.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @JtB,

Mooi om te lezen! 😄

Bedankt voor je terugkoppeling!
Mejoustra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem. Probeert al de hele dag mijn simkaart te activeren. Zo blij met mijn nieuwe iPhone 6, maar kan er niet mee bellen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je kunt altijd nog even contact opnemen via www.vodafone.nl/support/contact/ de klantenservice zal er dan voor zorgen dat je simkaart z.s.m is geactiveerd!
D3ve

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik heb t zelfde probleem wat Moet ik doen en wie kan mij helpen ik heb een iPhone 6 met een red abbonoment onbp Belle onbp sms 2000mb maar er staat geen service heb ookal meedere keren gebeld en via de Site om me simkaart te activeren maar het helpt niet . Heb ik een iPhone 6 kan ik nog niks
Wie helpt me
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@D3ve

Als je oude simkaart nog werkt dan is je nieuwe simkaart nog niet geactiveerd. Je kunt dan het beste telefonisch contact opnemen of chatten. Dan wordt je simkaart alsnog geactiveerd.
Plock

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oude simkaart werkt niet meer, nieuwe simkaart ook niet. Tot nu toe is zelfs de helpdesk niet bij machte het probleem te verhelpen
Plock

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik sta in de "wachtrij", echter onbekend hoe lang de wachtrij is
KevinVeno

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPhone 6 plus en wil graag weten hoelang dit nog duurt
ilseke

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb hetzelfde probleem vandaag. Hopelijk snel opgelost...
ilseke

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En hoe is het jou dan precies gelukt?
Francisca

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Precies hetzelfde!! Ook alle 2 de simkaarten doen het niet en de helpdesk kan me ook niet helpen
Plock

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
update: sinds 11.30 uur werkt mijn simkaart niet, en staat in de wachtrij om geactiveerd te worden
Plock

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zal het systeem gewoon op z'n gat liggen .........geloof dat wachtrijverhaal niet zo....
kdeg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook al meer dan 24 uur wachttijd. Wat ik niet begrijp is dat er geen wachtrij is voor het deactiveren van mijn oude simkaart. Die was binnen een uur uitgeschakeld waardoor ik ook niet meer met 1200 kon bellen. Het moet toch mogelijk zijn voor de Vodafone mensen om een wachtrij te zien zodat zij kunnen besluiten de oude sim pas te activeren als de nieuwe binnen een uurtje weer aan kan?
Plock

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het zou beter zijn om mensen te waarschuwen op het moment dat ze hun kaart willen activeren...maar je komt er pas achter als geen enkele kaart meer werkt...mijn vrouw is verloskundige en moest met spoed een prepaid kopen omdat ze niet meer bereikbaar is. Overigens niet van vodafone, want die schijnen ook niet te werken
tomjansen1948

Stamgast
  • 85Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
bij mij werkt het nog steeds niet ondanks telefoontje van telefoonwinkel naar vodafone

tomjansen1948

Stamgast
  • 85Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
heb ik ook schande
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic