Richard1974

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim kaart activeren

Goedemiddag,

hoe kan ik mijn nieuwe sim in het buitenland activeren? Ik heb een abonnement. Ik heb geprobeerd via FB de benodigde gegevens te leveren maar om onduidelijke redenen kan ik daar geen priveberichten versturen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn sim geactiveerd wordt, jullie mijn gegevens kunnen controleren zonder dat deze gegevens openbaar te zien zijn?

mvg

Richard
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Is het inmiddels al gelukt via de klantenservice? Je kunt via Facebook het beste even en berichtje sturen op de Wall van berichten waarin je dus laat weten of de simkaart geactiveerd kan worden (vermeld geen privé gegevens of overige informatie) je zult later en reactie ontvangen waarin wordt gevraagd om gegevens via en PB op te sturen. Je kunt de Webcare Crew ook bereiken via Twitter en ook de Live Chat!

Via het forum kunnen we je simkaart niet activeren.

Laat je het ons nog weten? Succes!

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Is het inmiddels al gelukt via de klantenservice? Je kunt via Facebook het beste even en berichtje sturen op de Wall van berichten waarin je dus laat weten of de simkaart geactiveerd kan worden (vermeld geen privé gegevens of overige informatie) je zult later en reactie ontvangen waarin wordt gevraagd om gegevens via en PB op te sturen. Je kunt de Webcare Crew ook bereiken via Twitter en ook de Live Chat!

Via het forum kunnen we je simkaart niet activeren.

Laat je het ons nog weten? Succes!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic