niekk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Signaalplus registeren

Hallo,

Ik probeer mijn Signaalplus te registreren die ik van een vriend heb gekregen aangezien hij naar een andere provider is overgestapt. Echter probeer ik al een aantal dagen de femtocel te registreren, maar tot op heden is het me nog niet gelukt. Wanneer ik alle stappen heb doorlopen en de voorwaarden wil accepteren gebeurd er helemaal niets meer nadat ik op "bevestig" heb geklikt.

Hebben meer mensen hier last van? Zo ja, wordt er aan een oplossing gewerkt? Het is namelijk nogal frusterend.

Niek
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
niekk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het bleek uiteindelijk dat de voorwaarden niet juist werden getoond. Om wat voor reden dan ook werkte dit ineens. Bedankt voor de hulp...

Bekijk in context

4 Reacties 4
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
@niekk

Heb je het ook geprobeerd met een andere browser?
niekk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
@robertwebbe

Ik heb het inmiddels met 3 verschillende browsers (Chrome, Safari en IE) op 2 verschillende besturingssystemen (OS X Yosemite en Win 😎 geprobeerd.
niekk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het bleek uiteindelijk dat de voorwaarden niet juist werden getoond. Om wat voor reden dan ook werkte dit ineens. Bedankt voor de hulp...
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten. Voor meer informatie over SignaalPlus zie topic: SignaalPlus - Vraag en antwoord
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic