chantalv7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Signaalplus Plug & Play - Femtocel issues

Ik heb een signaalplus femtocel aangeschaft ivm de zeeeeeer slechte verbinding thuis (Graauw) ,op mijn werk in terneuzen heb ik gewoon 3g en gaat het prima maar thuis GEEN bereik, GEEN internet, GEEN normaal gesprek ! Ik heb de femtocel geregistreerd, mijn nummer in de lijst gezet,een bevestigingsmail gekregen maar nog steeds GEEN bereik ! De Femtocel is aangesloten op de router maar alleen het rode lampje van POWER brand,het lampje voor internet ,service en gebruikers doet niets..... Heb de stekkers er al uitgehad,gereset en opnieuw aangesloten maar NIETS. Ik heb gemaild naar klantenservice (antwoord binnen 2 dgn) GEEN antwoord,ik heb gebeld en na meer dan 10 min wachten viel de verbinding weg zonder dat ik iemand heb gesproken... en nu dan via deze weg. Ik heb nog steeds GEEN goed bereik,internet en of 3g..... ben wel 85,-euro en een hoop gezanik verder, Chantal
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi chantalv7,

Zo te lezen heeft het je erg veel frustratie en tijd gekost. Erg vervelend om te lezen:(. Ik denk dat je dit het beste kunt laten onderzoeken door onze technische dienst. Neem even contact op via Twitter of Facebook. Dan kunnen we het verder voor je oppakken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic