Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

SignaalPlus Plug&Play - MyVodafone registratie

Hi allemaal,

Heb je een femtocel besteld en ontvangen, maar lukt het niet om deze via MyVodafone te registreren?
Stel dan hier je vraag of leg je probleem voor. Wie weet kan iemand anders die ook een femtocel heeft je helpen en anders staat natuurlijk altijd een team van moderators voor je klaar om een helpende hand te bieden.

Deel ook je eigen ervaringen en oplossingen, die kunnen andere klanten vaak helpen wanneer ze tegen soortgelijke zaken oplopen.
31 Reacties 31
Daniels

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag zondag 2 juni een mooi kastje opgehaald bij de vodafone winkel in amstelveen. Dit omdat er in zuid amstelveen simpelweg geen bereik is met vodafone (wel met kpn en haar dochters). Omdat ik vast zit aan het abbonement tot maart 2014 er toch maar het beste van proberen te maken en dus gebruik maken van een Signaalplus met de hoop dat dit het leed kan verzachten.

Helaas is de handleiding van het apparaat erg beknopt en er staat overal dat je hem moet registreren via my vodafone. Ik netjes inloggen en proberen maar zonder de registratie instellingen te kunnen vinden in my vodafone. Ben ik terug gegaan naar de winkel voor de klantenservice. Blijkt dat de smartcrew van de winkel moet bellen omdat ook zij het niet kunnen vinden. Nu zou ik een email moeten ontvangen met een link om het apparaat te registreren maar helaas is het nog erg rustig in de mailbox.

Mijn vraag aan vodafone is dan ook, hoe registreer ik dit apparaat nu? En kan dit niet gewoon op de website geplaatst worden want als ik zo lees ben ik niet de enige met dit probleem?!
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Iedereen die het probleem heeft dat je geen SignaalPlus registratie kunt vinden in je MyVodafone (meestal bij zakelijke abonnementen), volg de volgende procedure:

1) Log in op je MyVodafone omgeving
2) Open een nieuw tabblad (en zorg dat de andere waar je ingelogd bent niet gesloten wordt!)
3) Open in het nieuwe tabblad deze link: https://aclm.vodafone.nl/aclm/?DOMAIN=CONSUMER

Vervolgens zit je dan direct in de SignaalPlus omgeving waar je je registratie kunt doen en instellingen kunt wijzigen.

Mocht deze tip je vraag beantwoord hebben, klik dan even op het duimpje onder dit bericht 🙂
Daniels

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Robert Webbe,
 
Helaas... ik kom nu op een pagina van Microsoft Forefront TMG Threat Management Gateway... ook al ben ik ingelogd in My Vodafone. Geprobeert met 2 verschillende browsers en een mobiele telefoon...
 
Het gaat hier niet om een zakelijke omgeving maar om een particulier.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Hmm, dat is vreemd want hier werkt het wel prima. Zou het misschien kunnen zijn dat alle apparaten op het (WiFi) netwerk van de zaak zit en dat het daar geblokkeerd wordt?

Misschien even op een andere locatie proberen.
Daniels

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Locatie is niet het probleem... Ik zit nu op mijn werk en hier kan ik er niet bij. Vanuit mijn telefoon heb ik een IP adres op het vodafone netwerk, daar werkt het ook niet op...
Net nog geprobeerd met een VPN verbinding naar huis en daar vanuit (glasvezel KPN) werkt het ook niet.
Vanuit 3 verschillende IP adressen geprobeerd maar zonder succes....

Is het linkje niet voor zakelijke gebruikers? ik ben namelijk geen zakelijke gebruiker.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey iedereen!

Ik krijg net te horen dat de optie van Signaal Plus verdwenen was in My Vodafone privé, vandaar dat het niet werkte.
Dit is nu weer opgelost.

Zou je nog eens willen proberen of het nu wel lukt om te registreren?
Daniels

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probleem was al opgelost door telefonisch contact met de helpdesk....

Mag wat kosten... als je bij Vodafone wilt zitten.... Man Boos
enaarden

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
BIj het registreren van de Femtocel krijg ik bij stap 5 uiteindelijk de melding "Helaas er ging iets mis, probeer het later nog een keer"
 
Dit is alsinds vrijdagavond.....
 
Eerst is al de bestelling fout gegaan (t/m Ideal betaling ging goed en daarna nooit iets ontvangen), hier zou met 16 uur over teruggebeld worden (helaas....... niet gebeurd). Ik moet dus nog € 85,00 terug ontvangen.....
Nu weer een registratieproces wat niet werkt.....
 
Suggesties?
Martijn_K

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Edwin,

Voor deze foutmelding dien je even contact op te nemen met de klantenservice, dit omdat de postcode check fout gaat. Hun zullen hiervoor een case doorzetten naar de juiste afdeling.

Groet,

Martijn
robkerkhof

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sinds zaterdag 17 augustus in bezit van signaalplus, echter tot op heden nog steeds niet kunnen registreren. 
Bij laatste stap "bevestig registratie" krijg ik een pop-up " er ging iets mis".
 
Reeds 5 keer contact gehad met 1201 en smartphone crew. Zou inmiddels al 2 keer teruggebeld zijn, maar helaas is dit niet gebeurd. € 85,- wordt uiteraard wel geïncasseerd.
 
Zeer slechte klantenbinding. Overweeg al mijn diensten (vodafone thuis en 2 mobiele abonnementen te beëindigen.
 
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo rob, ik kan me voorstellen dat het storend is als je niet teruggebeld wordt. Zou je een berichtje op twitter of facebook willen achterlaten? Met individuele vragen kunnen we via het forum lastig helpen maar op facebook of twitter helpen je we je graag, en dan hoef je ook niet weer te bellen.
bertr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste nadat ik mijn  bij Signaalplus femtocel de postcode en husnr heb ingevoerd en opde tab verder begint het te laden maar er gebeurd niks. What's up?
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic