Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

SignaalPlus Plug&Play - MyVodafone registratie

Hi allemaal,

Heb je een femtocel besteld en ontvangen, maar lukt het niet om deze via MyVodafone te registreren?
Stel dan hier je vraag of leg je probleem voor. Wie weet kan iemand anders die ook een femtocel heeft je helpen en anders staat natuurlijk altijd een team van moderators voor je klaar om een helpende hand te bieden.

Deel ook je eigen ervaringen en oplossingen, die kunnen andere klanten vaak helpen wanneer ze tegen soortgelijke zaken oplopen.
31 Reacties 31
joosty

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via My Vodafone zakelijk zie ik de signaalplus registratie knop, maar ik wil hem nu prive registeren en dan zie ik deze knop niet na het inloggen op My Vodafone. Hoe kan dit / waar is deze terug te vinden?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Je kunt ook op de volgende site kijken en de SignaalPlus Plug&Play vanuit daar bestellen.
Kijk hier voor meer info: http://www.signaalplus.nl/#home http://www.signaalplus.nl/#bestellen

Met vriendelijke groet
Maurice
Moderator
Smartphone Crew

joosty

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al een SignaalPlus kastje prive in mijn bezit, maar kan hem niet registeren op My Vodafone prive. Op mijn werk hebben we ook SignaalPlus en kan ik via My Vodafone zakelijk wel registeren met de SignaalPlus knop links van het scherm.
joosty

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het antwoord al via een screenshot op:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/38907615#38907615
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Joosty,

Goed om te horen dat het gelukt is 🙂

Met vriendelijke groet
Maurice
Moderator
Smartphone Crew
jaapb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zoek me suf, maar ik kan nergens vinden waar ik de SignaalPlus kan beheren.
bwbboot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Het lukt mij niet om mijn femtocel registreren. Ik krijg de melding dat het serienummer onbekend is.
Het gaat hier om het onderste model (huawei) zoals op de screenshot hieronder. Hoe kan dit worden opgelost?
 

 
 

 
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik zou eens met de de Smarthpone Crew bellen. Zij kunnen je vast verder helpen om het probleem op te lossen 🙂
Arnie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een zakelijk abbo/sim maar geen toegang tot  vodafone zakelijk. Kan ik met een prive signaalplus kastje mijzelf wel registreren? Eea voor thuisgebruik.
bwbboot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gebeld met de klantenservice en een omschrijving van het probleem doorgegeven. Ze vroegen netjes naar de serienummers en mobiele nummers. Ik zou z.s.a.m. worden teruggebeld door het technische team. Helaas nog niet gebeld. Even afwachten dus.
 
jeroen_d

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb exact het zelfde probleem. Geen knop als ik naar persoonlijke my vodafone ga.
niepet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Registeren gaat prima tot het moment van bevestigen. Dan krijg ik de foutmelding "er ging iets mis met de registratie van de postcode. Neem contact op met de klantenservice". Tot 3 x toe in dik 15 minuten in de wacht gestaan. De 1ste keer kreeg ik te horen dat het aan internet explorer ligt en ik google chrome moest gebruiken. Dit geprobeerd, helaas zelfde melding. Kan iemand mij helpen?
 
 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi niepet,

Dit is een probleem dat te maken heeft met de geregistreerde gegevens.
Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice of de Web Crew via Social media.


bwbboot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De terugkoppeling van vodafone laat opzich wachten. Vandaag opnieuw gebeld maar helaas kreeg ik te horen dat mijn vraag aan de verkeerde afdeling was doorgezet. De medewerker heeft opnieuw een vraag uitgezet. Nu is het opnieuw wachten.
Peter68

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik mis de button "Signaalplus" onder de optie "Toestel en Instellingen".
 
Ik heb het reeds met diverse browsers geprobeerd, geen button....
 
Wordt moeilijk registeren natuurlijk.
 
Wie o wie heeft de oplossing?
 
Thanks!!
 
Grtz.
Peter
snipperhout

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De button Signaalplus staat alleen onder Toestel en instellingen als je inlogt op My vodafone zakelijk.
Ik heb me ook rot gezocht.
Peter68

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
"Snipperhout" bedankt voor je reactie!
 
Ik ben er inmiddels ook achter. Met Vodafone gebeld.
 
Vind het triest dat het niet even in de handleiding vermeld wordt, of dat het ergens op de website van Vodafone terug te vinden is.....
 
Grtz.
Peter
Vdsboxtel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een bagger service als je problemen hebt met aanmelden ,( sorry er ging iets mis ) al 3 keer gebeld en na 4 dagen nog steeds niks geregeld .kan hem niet registreren . We zijn er mee bezig zeggen ze dan ,echt bagger ! Toch maar eens met KPN gaan bellen , bereik zal misschien niet beter zijn maar de service kan niet slechter,
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Vdsboxtel schreef:
Wat een bagger service als je problemen hebt met aanmelden ,( sorry er ging iets mis ) al 3 keer gebeld en na 4 dagen nog steeds niks geregeld .kan hem niet registreren . We zijn er mee bezig zeggen ze dan ,echt bagger ! Toch maar eens met KPN gaan bellen , bereik zal misschien niet beter zijn maar de service kan niet slechter,
Neem even contact op met Vodafone via Twitter of Facebook. Dan kunnen mijn collega's voor je nakijken wat er precies misgaat. Hopelijk kun je dan snel genieten van een veel betere bereikbaarheid.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic