dghoreca-advies

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Service Vodafone zeer slecht

iPhone 4s kan geen verbinding maken met netwerken , de Wifi knop in het instellingen menu staat op grijs en zit vast, heb geen verzekering dus via de site (zakelijk) pickup en repair aangevraagd, kosten €69,00, binnen 24 uur toestel opgehaald en een leentoestel in huis , tot zover gaat alles goed, na 1,5 week komt mijn iPhone retour, doe hem aan en de Wifi knop is nog steeds grijs en hij kan nog steeds geen netwerken vinden, niet gerepareerd dus bij Dynafix, na 2 uur bellen met Vodafone en Dynafix , het kastje naar de muur verhaal, en intussen € 30,00 belkosten kwijt naar Dynafix kwam ik erachter dat er een vocht strip was vervangen terwijl de klacht niet was dat er vocht schade was !!!!!!!! Dus klacht vd Wifi niet verholpen terwijl er op de retour enveloppe een sticker zat " toestel gerepareerd retour ", nieuwe afspraak gemaakt , na 1,5 week toestel retour, weer een sticker erop " toestel gerepareerd retour ", wat schetst mijn verbazing, geen Wifi, staat wel op 3G terwijl de 3G knop uit staat !!!!!!! Wederom gebeld met Vodafone , hele aardige jongen aan de lijn die je verteld dat na 3x telefoon ter reparatie aanbieden binnen 3 mnd net de zelfde klacht betekend dat je een nieuwe telefoon mag uitzoeken, dus ik maak weer een afspraak , de 3e dus, vul de zelfde klacht in en stuur hem weer op, krijg de telefoon na een week retour en wat denk je , op de enveloppe zit wederom een sticker met de mooie zin " toestel gerepareerd retour", ik doe hem aan en zoals toch al wel verwacht de Wifi knop in het grijs en niet aan te krijgen dus nog steeds geen Wifi !!!!!!!

Vodafone gebeld verhaal gedaan, was voor de medewerker de 1e keer dat hij deze klacht had en moest overleggen met zijn leiding gevende , moest een formulier ingevuld worden met de 3verschillende reparatie nummers, en hij ging hem indienen en zou me voor het weekeinde terug bellen zei hij net de uitslag van deze case, en uit welke toestellen ik zou kunnen kiezen, je raadt het al, werd niet gebeld dus zaterdag 14 September zelf maar weer gebeld en kreeg te Horen dat de case is afgewezen omdat Dynafix zogenaamd niks heeft kunnen vinden en ik hem maar weer Moet opsturen !!!!!!!!!!!!
Terwijl ze 3x een sticker plakken toestel gerepareerd retour !!!!!!!!!!
En Vodafone verschuilt zich achter de uitspraak van Dynafix, terwijl het toestel nog steeds niet op Wifi kan !!!!!!
Wat een waardeloos bedrijf met een service van niks, wel klanten willen scoren maar er daarna niks meer voor willen doen !!!!'

Wie hier ook ervaring mee ??????!!
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic