Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,271Oplossingen
  • 1,740Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Vodafone DE simcard; no roaming in NL Alleen-lezen Onopgelost

Simcard Vodafone DE in iPhone 5 is not allowing me to access the internet on my iPhone 5.What am i doing wrong?Cellular Data = ONEnable 3G = ONData Roaming = ONCellular Data Network:APN web.vodafone.d...

connectie valt weg/ Xperia U Alleen-lezen Onopgelost

Sinds afgelopen 3 dagen heb ik last van disconnecties.m;n telefoon heeft danhelemaal geen contact meer, geen gsm (telefonie) en geen 3G. Afgelopen 2 jaar heb ik hier helemaal geen last van gehad en op...

Geen bereik probleem!! 5321 & 5311 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb geen bereik sinds gisteren ochtend met mijn Sony Xperia P.Nooit problemen gehad met bereik bij vodafone. ben al jaren tevreden klant. met mijn vorige telefoon (Samsung Galaxy Ace) ook nooi...

Leveringsproblemen Note 2? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb drie weken geleden mijn contract bij jullie verlengt en heb hierbij de Samsung Galaxy Note 2 uitgekozen. Echter heb ik dit toestel nog steeds niet mogen ontvangen terwijl ik al wel het volledig...

Stem bij binnenkomende mails op Galaxy S Advance Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar dagen krijg ik steeds een stem die -als er mail binnenkomt- in het Engels aangeeft dat er mail is.Dit heb ik nooit eerder gehad, en dit is zeer irritant.Weet iemand hoe ik die stem kan ...

Online rekening: een zegen of een last? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Support, Als bedrijf hebben wij contact gezocht met een partij die onze telecommunicatiemiddelen beheert. Naar contractbeheer van internet en telefonie,checken ze ook of het mobiel verbruik aans...

prepaid nummer kwijt Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik ben mijntelefoon kwijt met een prepaid nummer..nou zou ik graag het zelfde nummer weer ingebruik nemen, is dit mogelijk ook weer als prepaid.. Groetjes Sabine

geen 3g tijdens wifi Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds 22 april een vodafone abonnement. Ik heb altijd een andere provider gehad, maar sinds ik mijn nieuwe simkaart in mijn samsung galaxy s3 mini heb gedaan valt mijn 3g verbinding telkens weg...

Netwerkproblemen Sony Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, We krijgen de laatste dagen verschillende klachten over verbindingsproblemen met Sony toestellen. Om in kaart te brengen wat hiervan de oorzaak is heb ik dit topic aangemaakt zodat we ...

wachtwoord Alleen-lezen Onopgelost

Beste L.S. Steeds gaat het fout als ik naar inloggen ga.. Ik weet het zeker dat ik mijn tel.nr en wachtw. goed heb!!!!!Hoe kan dit?

Geen internet in Krommenie Alleen-lezen Onopgelost

Heb slecht of geen internet in krommenie heiligewegAl 2 dagen en wel 3G maar kan geen verbindingEn verderop in ijmuiden werkt alles wel weer naarBehoren maar op het werk in krommenie al 2 dagenNiets.

Waarom niet nog een nieuw RED abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

RED Data Bij RED Data heb je 3 opties. (a,b,c) A) 100 belminuten / smsjes1 gigabite aan dataPrijs per maand 29,99 euro. B)150 belminuten / smsjes2 gigabite aan dataPrijs per maand 34,99 euro. C)200 be...

Vodafone onderling gratis bellen Alleen-lezen Opgelost

Beste, Ik heb zelf: sim only bel + sms + web vaak 32.Toen ik dit destijds heb afgesloten stond erbij dat ik met vodafone nummers onderling gratis kon bellen.Nu staat dit er niet meer bij, is dit nog w...

simkaartnummer kwijt Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb een tijdje terug mijn simkaart verknipt tot een microsimkaart, maar nu ben ik mijn simkaartnummer kwijt.Iemand enig idee waar ik die op de factuur kan vinden en/of in mijn htc one x plus? ...

Geen bereik 3824 VJ Alleen-lezen Onopgelost

Al minimaal 4 weken geen bereik binnen en rondom het huis.Batterij van Blackberry toestel loopt zeer snel leeg omdat het toestel constant aan het zoeken is naar het netwerk.Ook vrienden met een toeste...

Samsung Galaxy S4 - contacten synchronisatie probleem Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren mijn galaxy S4 ontvangen. Ik heb al mijn contacten op My Vodafone staan. Onder vodafone.nl/contacten zie je rechts al je contacten staan, links zou je je eigen telefoon moeten zien met daaron...

Puk code Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Wij zijn de puk code van onze telefoon kwijt.Geprobeerd om een my vodafone account aan te maken, er is een sms met het wachtwoord verzonden maar doordat de telefoon geblokeerd is kan ik deze nu...

Blox internet extra 3GB Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Sinds vandaag is mijn Blox internet extra 3GB geactiveerd. Alleen zie ik extra data niet bij mijn tegoed en verbruik overzicht. Is dat normaal?

Erg Slecht bereik in huis en rondom Alleen-lezen Opgelost

Mijn bereik is super slecht zowel in huis als rondom mijn huis, werk en in sommige andere steden.Nu is mijn abo net een paar dagen oud. 11-4-2013.Ik heb al paar keer gebeld over mijn probleem en heb a...

Abonnement wijziging Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 3 weken geleden mijn abonnement verlengt en deze zou komende weken in gaan, nu is vorige week mijn abonnement veranderd van 1000mb internet naar 100mb internet, terwijl ik 500mb had aangevraagd...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen