ligeond

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Schande Schande Schande . Vodafone ....

Dit is een mail die ik gestuurd hebt naar SonyEricson
Graag verneem ik uw reactie dan wel adequate oplossing in deze.
 
Bijdeze deel ik u mee, erg teleurgesteld te zijn de manier hoe ik behandeld ben.
 
Ik kreeg te horen dat ik een andere toestel  zou krijgen omdat de Xperia 10i niet meer te herstellen was.
Gisteren  ben ik die gaan ophalen.
Thuis aangekomen zag ik gebruiksporen en ben verder op onderzoek geweest
 
In dit "nieuwe" toestel Xperia Arc zag ik fotos van de vorige gebruiker.
en prive gesprekken
 
Inmiddels heb ik contact kunnen maken met de vorige eigenaar die zeer geschokt is
Heb begrepen dat dit toestel binnen 1 week na aanschaf (Vodafone) defect raakte omdat de toetsen  niet meer fungeerde.
En dat kan kloppen want de terug toets doet het helemaal niet.
Men gaat Vodafone hier mee confronteren mbt hun prive gegevens en ik zal dat ook doen.
 
Ik zit dus nu opgescheept met een gebruikte defecte toestel.
 
 
Hopende u hiermee te hebben geinformeerd, verblijf ik met vriendelijke groet.
 
2 Reacties 2
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi ligeond,

Ik kan me goed voorstellen dat jij en de vorige eigenaar meer dan verbaast zijn dat er nog gegevens in het toestel staan.
Ik durf je echter niet te zeggen hoe kan gebeurt kan zijn.

Wat me het gemakkelijkste lijkt is dat je hier een brief over stuurt naar onze klachtenafdeling.

De adresgegevens zijn:

Vodafone
TAV Special Services
Postbus 1500
6201 BM MAASTRICHT

Hier op het forum zal niemand je een adequate oplossing kunnen geven omdat het hier een persoonlijk probleem betreft.

Ik hoop wel dat je hier wat verder mee komt.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum


leostoker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb zelf slechte ervaring met service Vodafone. Mijn nieuwe SonyEricson Xperia Arc bleek al na enkele dagen niet meer op te starten. Helaas op vakantie in het buitenland. Na terugkomst onmiddelijk naar de Vodafonewinkel. Het toestel werd ter reparatie ingezonden.
Na reparatie (sofware vervangen) bleek het toestel nog steeds hetzelfde mankement te vertonen, dus de volgende dag weer teruggebracht. Toestel ten tweede male ter reparatie ingestuurd. Een maand later gebeld hoe het ermee stond. Bleek dat het toestel in de Vodafonewinkel was teruggeweest, maar nog steeds hetzelfde mankement had en dus weer (derde maal) was teruggestuurd ter reparatie.
Gisteren (twee maanden na aanschaf en 5 1/2 week na eerste reparatieaanbieding) per sms verzocht het toestel ter expertise aan de winkel aan te bieden, terwijl deze het toestel nog had. Daar aangekomen bleek het toestel nog steeds niet te werken en wist men niet meer te bieden dan dat men aan de fabrikant zou vragen het toestel om te ruilen.

Wat mij verontrust is nu of dat omruilen betekent dat ik een tweedehands toestel ga krijgen? Los van het feit dat alle redelijke termijnen voor een oplossing m.i. al lang verstreken zijn.

Inderdaad schande, schande, schande

MODBREAK:

Het is niet de bedoeling een verzameltopic te maken van klachten, die kunnen schriftelijk ingediend worden, zie bovenstaande adresgegevens.

Bovendien is het probleem wat jij hebt compleet anders dan de problemen die ligeond beschrijft.

Groet,

Chris
Moderator

Vodafone Forum

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic