Heb zelf slechte ervaring met service Vodafone. Mijn nieuwe SonyEricson Xperia Arc bleek al na enkele dagen niet meer op te starten. Helaas op vakantie in het buitenland. Na terugkomst onmiddelijk naar de Vodafonewinkel. Het toestel werd ter reparatie ingezonden.
Na reparatie (sofware vervangen) bleek het toestel nog steeds hetzelfde mankement te vertonen, dus de volgende dag weer teruggebracht. Toestel ten tweede male ter reparatie ingestuurd. Een maand later gebeld hoe het ermee stond. Bleek dat het toestel in de Vodafonewinkel was teruggeweest, maar nog steeds hetzelfde mankement had en dus weer (derde maal) was teruggestuurd ter reparatie.
Gisteren (twee maanden na aanschaf en 5 1/2 week na eerste reparatieaanbieding) per sms verzocht het toestel ter expertise aan de winkel aan te bieden, terwijl deze het toestel nog had. Daar aangekomen bleek het toestel nog steeds niet te werken en wist men niet meer te bieden dan dat men aan de fabrikant zou vragen het toestel om te ruilen.
Wat mij verontrust is nu of dat omruilen betekent dat ik een tweedehands toestel ga krijgen? Los van het feit dat alle redelijke termijnen voor een oplossing m.i. al lang verstreken zijn.
Inderdaad schande, schande, schande
MODBREAK:
Het is niet de bedoeling een verzameltopic te maken van klachten, die kunnen schriftelijk ingediend worden, zie bovenstaande adresgegevens.
Bovendien is het probleem wat jij hebt compleet anders dan de problemen die ligeond beschrijft.
Groet,
Chris
Moderator
Vodafone Forum