larissa98

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sasmung galaxy s3 verbind niet met wifi netwerk

Hoi allemaal,

Ik heb laatst (zo'n drie weken terug ongeveer) een 2e hands samsung galaxy s3 gekocht. Als sinds dat ik het toestel binnen kreeg en hem uit ging proberen had het moeite te verbinden met een wifi netwerk.
Nu heb ik dus het probleem dat mijn telefoon thuis en bij andere mensen thuis niet kan verbinden met het wifi netwerk. Dit is alleen het geval met een wachtwoord op het netwerk.
Ik krijg als mijn telefoon dan wilt verbinden steeds hetzelfde in beeld, namelijk: ip-adres ophalen
Ik vind dit echt supervervelend want ik heb dus thuis helemaal niets aan die nieuwe telefoon.
Ik hoop dat hier een oplossing voor is!

Larissa
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @larissa98,

Welkom op het Vodafone Forum!

Het is uiteraard niet handig wanneer je deze problemen ervaart. Controleer voor de zekerheid eerst nog of er een update voor je telefoon beschikbaar is. Je kunt ook proberen om het wifi-netwerk handmatig toe te voegen. Hierbij vul je zelf het SSID-nummer en kies je zelf de juiste beveiliging (WEP/WPA etc.).

Mocht er geen update zijn en een handmatige invoer ook niet helpen dan kan ik geen andere opties meer bedenken, behalve de fabrieksinstellingen. Vergeet niet om vooraf een back-up te maken.

Wellicht dat er wel nog andere Forum-gebruikers zijn met een oplossing?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic