Re-Entry

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung s6 crasht veelvuldig na firmware update 6.0.1.

Sinds de laatste update van mijn samsung S6 naar 6.0.1. crasht de telefoon vrijwel continue. Vingerprint als ook andere beveiligingen haperen bij het unlocken van de telefoon. De telefoonapp crasht, facebook crasht, eigenlijk alle apps crashen. Toestel wordt heel langzaam wakker uit de "slaapstand". Volgens mij is de enige remedie om het toestel weer terug te zetten naar de fabrieksinstelling door volledig te resetten. Kan ik dan daarna nog wel de update krijgen? Of kan ik een nieuwe update van 6.0.1. krijgen en die eroverheen zetten?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Op dit moment ondervindt Samsung inderdaad een aantal problemen betreft de nieuwe software update.
Je kunt inderdaad het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet daarbij niet een back-up te maken van je gegevens.
Mocht dat niet werken dan kun je een hard reset uitvoeren of daarna het toestel laten repareren

Zodra het toestel is gereset kun je het toestel gewoon weer updaten, hetzelfde geldt ook bij een hard reset. Je kunt ook eventueel een update skippen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Re-Entry , is het nog gelukt met de tips van Steven- ?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic