ehmmmmmm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen sms beeïndiging 1 gb blox

Ik gebruik altijd de 1 gb blox en kreeg altijd een smsje als die was afgelopen... deze heb ik nu niet gehad waardoor ik 2 dagen mijn dagtarief heb gebruikt... stuurt vodafone deze smsjes helemaal niet meer of was t een foutje? Dan weet ik waar ik volgende x rekening mee moet houden.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Over welke 1GB blox gaat het? De 1GB promo bundel, 1GB Blox data of de 1GB voordeelbundel voor de voordeellanden?
Zover ik weet wordt er bij alle 3 een sms uitgestuurd als 80% is bereikt en een sms bij 100%.
Om te controleren of dit gebeurt is raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice. Dit kunnen wij vanuit hier niet voor je controleren omdat hier door forumgebruikers wordt gereageerd (eventuele klanten) en ivm jouw privacy.
Mijn collega's daar kunnen controleren of het correct staat, de sms is verstuurd etc.
ehmmmmmm
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat om de 1 gb data
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter wordt deze wel verstuurd
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hoi , wat vreemd dat je geen sms gekregen hebt toen je MB's (bijna) op waren! Heb je nog contact gehad met de klantenservice zoals dit adviseerde?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
ehmmmmmm , omdat we niets meer van je hebben gehoord, sluiten we dit topic. Je kunt er niet meer op reageren. Hopelijk heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice en hebben zij de notificaties voor je nagekeken. Deze moeten inderdaad wel gewoon verstuurd worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic