Hi @Cecilia. Helaas heb ik ook een probleem met de s24+ 250 extra inruil promotie. Ik heb een Samsung Galaxy S24+ (icm abbo) gekocht en de telefoon volledig betaald op 10-02-2024. Ik heb bij de bestelling alleen een bestelbevestiging, een pakbon en een contract gekregen. Volgens Vodafone Klantenservice zou dit voldoende moeten zijn om in te dienen bij Likewize. Echter weigeren ze stellig mijn aanvraag omdat ze alleen een factuur willen hebben. Ik heb meerdere malen de klantenservice van Vodafone gebeld en ook de Vodafone winkels bezocht. Zij konden me allemaal niet verder helpen en weten het ook niet meer. Zij zeggen dat ze de factuur voor mij (nog) niet uit kunnen draaien omdat mijn telefoonnummer nog niet volledig in het vodafone systeem actief is vanwege nummerbehoud. Echter vertellen ze me dat ik volledig recht op de promotiecode heb omdat ik aan alle voorwaarden voldoe. En zij zeggen telkens dat ik de Likewize klantenservice moet bellen en het contract en bestelbevestiging moet voorleggen, maar daar wordt mijn aanvraag elke keer weer geweigerd omdat ze een factuur willen. Een factuur die Vodafone mij niet aan kan leveren.
Ik stress nu omdat ik ook te horen gekregen heb dat 1 april de einddatum is van promotiecodes voor deze actie. Het voelt voor mij onrechtvaardig aan omdat mijn aanvraag telkens geweigerd wordt door Likewize terwijl ik aan alle voorwaarden voldoe. Het zou niet moeten dat de klant zoveel moeite moet doen om een de aanvraag bij Likewize goedgekeurd te krijgen. Ik word elke keer van het kastje naar de muur gestuurd door zowel Vodafone als Likewize. Ik ben hier al ongeveer een maand mee bezig.
Hopelijk kan je mij helpen met deze case aangezien ik het idee heb dat jij de enige binnen heel Vodafone bent die hier iets van af weet en de juiste contactpersonen weet te raadplegen. Ik zal je gelijk enkele documenten en de email met de afwijzing van Likewize toesturen via een privebericht. Als er meer informatie nodig is van mijn kant hoor ik het heel graag.
Alvast Bedankt.