sp13

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung overleden na val, wat nu?

Hallo,

Vanmorgen heb ik mijn Samsung Galaxy s3 laten vallen. Buiten dat dit erg onhandig was, werd het scherm van mijn toestel eerst mooi blauw en daarna paars en nu dus zwart...ik kan mijn wachtwoord niet meer intoetsen en de telefoon is onbruikbaar.
De klantenservice kan mijn abonnement pas per 1 juli wijzigen, dus tot die tijd moet ik het uitzingen zonder toestel. Ik zie het niet zitten dure onderdelen te kopen of een een dure reparatie uit te laten voeren en de klantenservice-medewerker wist mij te vertellen dat er ook relatief goedkope Samsung galaxy's te koop zijn. Zo kwam ik de 'young' al tegen, maar las daar nogal slechte reviews over.

Nu vraag ik mij af of ik ook een ander merk kan kopen, ondanks dat mijn abonnement een combi is met de samsung s3, zodat ik de komende 2,5 maand kan overbruggen?


En...... hoe haal ik in hemelsnaam al mijn gedownloade dingetjes van mijn toestel? Foto's heb ik nog op tijd kunnen redden, maar mijn kalender, memo en documenten niet....Kan dat nog?

Wie o wie kan deze technisch onbekwame dame van anwoorden voorzien?

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey sp13,

Oei dat is balen.????
Het ligt er maar net aan of je een backup hebt gemaakt van de gegevens en op welke manier. Wat je kunt proberen is de telefoon aansluiten aan een pc waar Samsung kies op staat in de hoop dat de software het wel nog doet om op die manier een backup te maken.

Het is zeker mogelijk om ook een ander toestel te kopen. Dit hoeft niet perse Samsung te zijn. Is er niemand in jouw omgeving die nog een oud toestel heeft liggen?

Groetjes stevied86

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey sp13,

Oei dat is balen.????
Het ligt er maar net aan of je een backup hebt gemaakt van de gegevens en op welke manier. Wat je kunt proberen is de telefoon aansluiten aan een pc waar Samsung kies op staat in de hoop dat de software het wel nog doet om op die manier een backup te maken.

Het is zeker mogelijk om ook een ander toestel te kopen. Dit hoeft niet perse Samsung te zijn. Is er niemand in jouw omgeving die nog een oud toestel heeft liggen?

Groetjes stevied86
sp13
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je voor je antwoord!
Ik was al op zoek naar het kabeltje waarmee ik foto's kan overzetten naar pc. Zou dat ook werken om bijv documenten en muziek over te zetten? Volgens mij heeft mijn man er ook een geheugenkaartje ingestoken, dus wie weet wat daar nog op staat. 🙂
Oh dat is fijn dan ga ik maar op zoek naar een goedkoop smartphone-tje zodat ik toch nog kan internetten!

Hartstikke bedankt voor je hulp!!!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey sp13,

Normaal moet dat ook werken voor documenten etc.
Als je een geheugen kaartje hebt en daar alles op staat hoop ik voor je dat deze gewoon nog werkt.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic