yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung note 4

In oktober komt de nieuwe Samsung note 4 uit. Zou ik die al kunnen reserveren? Zoja wanneer is dan de exacte datum dat de note 4 uitkomt
222 Reacties 222
Michel73

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Er moet ook een kopie gemaakt worden van de doos waar de Note4 in zat.
Daar staat het IMEI op evenals het EAN en streepjescodes, die heb ik wel.

Deelnameformulier heb ik ook al uitgeprint.
Ik voeg een kopie bij van het afleveringsbewijs waar eigenlijk alle noodzakelijke gegevens op staan.

In eerste instantie is het een beetje verwarrend hoe de voorwaarden precies waren wat betreft aankoopbon,
maar ik denk dat het afdoende is wat ik verzameld heb.

Opsturen en over 6 tot 8 weken ligt die cover in de bus als het goed is 😉
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Mooi dat het is gelukt! Ik ga er vanavond even naar kijken of het mij ook gaat lukken 😛
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
En dan 6 tot 8 weken wachten tot hij komt pfff
Damion

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De galaxy note 4 heb ik even kunnen vast houden bij een van de winkels van Samsung.
meer zat er niet in voor mij.

Ik heb een pre-order staan voor de galaxy note 4 waarbij sommige mensen die een pre-order hebben gedaan een kop telefoon krijgen als tegemoetkoming.

En je hebt sommige mensen die ook net als ik een pre-order hebben gedaan maar geen tegemoetkoming krijgen.

Maar de Galaxy note 4 blijft mooi om te zien.
ik ben al groot fan vanaf het begin van de galaxy note reeks
maar jammer dat Vodafone spms mensen die klanten zijn in de steek laat.
Michel73

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Het blijven aanbiedingen.
't Gaat er om wat je de hele dag in je hand hebt.
En ik kan je vertellen dat de Note4 het meest complete toestel/apparaat is wat ik tot dusver in mijn handen heb gehad.
Moet er wel eerlijk bij vertellen dat ik het gevoel heb dat mijn wifi heel traag oppakt.
Maar als jouw keuze afhangt van een aanbieding zoals een koptelefoon ben je met hele andre zaken bezig...zie het als een extra.
Michel73

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik werk in de metaal en heb vaak wondjes aan mijn vingers.
Ik hoop alleen niet aan mijn rechter wijsvinger want dan kom ik mijn telefoon niet meer in!
(Bull**bleep** natuurlijk ivm extra ww :-p) Vingerafdrukherkenning is zo strak.
Swiping a code is for wussies.
CarmenNavarro

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat een AFKNAPPER de pre-order bij Vodafone.
Ik ontving vorige week de mail over de vertraging:'We hopen eind volgende week te kunnen leveren'.
Quess What?! Geen hoop hier, en ook geen telefoon.
Klantenservice zegt: in de loop van volgende week... (lekker vaag, wetende dat ze in hun systeem ook niets hebben kunnen vinden)

Op de website van Vodafone staat: Samsung Galaxy Note 4, direct leverbaar!!

Mijn advies aan Vodafone: Als je het niet kan waarmaken, moet je het ook niet aanbieden!


mwessels

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer heb je de telefoon gepreorderd? Ik heb de Note 4 18 oktober besteld en heb ook nog niks gehoord.
CarmenNavarro

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
8 oktober. Releasedatum bij Vodafone zou op 10 oktober zijn. Toen 17 oktober. En nu nog zitten velen van ons te wachten. Fout ligt bij Samsung zeggen ze..
patricia14979

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan moet je ff naar de vodafone winkel gaan
Die kunnen de contract en de imei gegevens zo voor je uitprinten
En gewoon de kopie van de papieren die je er bij had
Dan moet het zeker goed komen
goedezorg

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer wordt mijn note 4 geleverd?

met een vriendelijke groet
Margo
Lindy1992

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ben inmiddels ook wel benieuwd wanneer de nieuwe levering plaatsvindt... Vorige week donderdag besteld. Iemand een idee?
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@Lindy1992 en @goedezorg hebben jullie het al op de vodafone chat geprobeerd? Hun kunnen snel inkijken hoe het staat met de bestelling. Deze indicatie klopte bij mij vrij aardig.
goedezorg

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja geprobeerd chat ,8.1 pro alle updates maar geen chat vodafone wordt oudbollig wel een contract af sluiten maar ik zie geen note 4 ,damm te duur en te onbetrouwbaar , ►►https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=yWP6Qki8mWc#t=28c
itzdoomalex

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo,
Ik wacht al meer dan 2 weken op mijn toestel die allang binnen had moeten zijn. Het gaat om het toestel samsung galaxy note 4. Na 3 keer gebeld te hebben met de Klantenservice van vodafone en 3 verschillende verhalen te horen hebben ze geen zin om mij verder te helpen om antwoord te geven op mijn vragen! Ik betaal nu al voor een abonnement en een toestel waarvan ik het toestel niet heb en dus ook geen 4g op het toestel dat ik nu heb. De eerste maand zou onbeperkt internetten zijn waar ik nu niks aan heb omdat internet op dit toestel erg traag is. Overstappen is geen optie en een ander abonnement afsluiten gaat waarschijnlijk nog langer duren. Nog steeds wacht ik op mijn toestel die ik allamg binnen had moeten hebben, maar hoelang gaat dat nog duren? Klantenservice via telefoon helpen niet verder en verzinnen een verhaal die spreken elkaar weer tegen. Ze hebben er zelf dus ook geen verstand van. Op de website staat nogsteeds dat het toestel direct leverbaar is maar daar klopt dus niks van. Wat kan ik nog doen? Zijn er nog andere opties?
Alvast bedankt.
Alexander.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Alle,

De Galaxy Note 4 zal zo snel mogelijk worden bezorgd naar jullie
Hoe eerder je het toestel aanschafte hoe groter de kans is dat je deze dus binnenkort kunt verwachten.

Bij en normale voorraad wordt er gesproken van en 5 - 10 dag(en) levering. Als er iets mis gaat met het traject van je toestel zal je hiervan op de hoogte worden gehouden.
SvdBvG

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nou nee hoor, is voor mij al 13 werkdagen geleden en ik heb nog niets gehoord
itzdoomalex

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Apart dat niemand op de hoogte wordt gehouden ondertussen zitten wij te wachten en we weten nu helemaal niks. Na 17 dagen ondertussen. Wij verdienen eigenlijk een vergoeding!
goedezorg

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja een galaxy gear, en vr bril das cool, anders maar aboment verbreken wegens willens en wetens dwangmatige niet nakomen van afspraken de note5 is er over 3 maanden wachten we daar maar op ? 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!@goedezorg,

Morgen. Mooi lijstje voor de kerstman en sinterklaas :).
Of je nou die Gear VR krijgt en de Gear erbij gratis en dat allemaal ter waarde van 550 euro is erg erg klein...

En nee de Note 5 is er nog lang niet...

Begrijp dat jullie en vergoeding willen maar bij jullie is dat eigenlijk nog niet gaande er zijn nog steeds iPhone gebruikers die wachten op hun 6 6 plus wat natuurlijk altijd balen is...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic