yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung note 4

In oktober komt de nieuwe Samsung note 4 uit. Zou ik die al kunnen reserveren? Zoja wanneer is dan de exacte datum dat de note 4 uitkomt
222 Reacties 222
Michel73

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Net terug van verjaardag..
iPhone prepaid koetjes kijken naar dat ding van me en zeggen.....Gaaf ding!
Tja..Note4(g) ..waar waggel jij mee?
Die koppen..:D

sandis_nl

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Zoals beloofd, hij is binnen!!!!!!
Op het eerste oog en ervaring zeg ik;
Boven verwachting!

Morgen ff echt uitproberen of ie kan wat ze zeggen dat ie kan ????.
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Wat is het stil hier op de zondag.. wat zouden de Note 4 eigenaren toch aant doen zijn 😄
Cilla

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ik ben officieel verliefd op mn telefoon!!
sandis_nl

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@Looydesign, DAT KLOPT! ????

Vandaag inderdaad druk geweest met, hoe zeg je dat? (Spelen, klooien, uitproberen, grondig onder de loupe nemen).
Mijn 'vorige' telefoon is een Note 3 (Galaxy S4, S2, Iphone 4, Windows Phone) maar eerlijk; de Note 4 is een wereld van verschil!

Ik ben (nog) geen negatieve dingen tegengekomen maar heb een aantal dingen (zoals Maps bijvoorbeeld) nog niet uitgebreid kunnen testen.

Ben erg benieuwd naar de ervaringen van de andere gebruikers, vermeld als referentiekader ook even wat je vorige telefoon is of met welke telefoon je eventueel ervaring hebt.
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Das mooi om te horen.. Ik hoop dat ik m vandaag in ontvangst kan nemen, aangezien ik tot 17.30 op mijn werk ben en de bezorgtijd van 8.30 - 21.30 uur is hou ik mn hart weer vast :8
Cilla

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ik had hiervoor ook een note 3 en zie best wel veel overeenkomsten. Maar o.a. t scherm, de foto's en snelheid?? pfffff wereld van verschil. Ik ben nog lang niet uitgespeeld dus ik kom vast nog wel wat tegen wat nog beter is dan de Note 3
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Dat is mooi om te horen Cilla. Ik heb nu al 2 jaar een Note 2 dus voor mij zal het helemaal een flink verschil zijn.. wachten duurt langg
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ennnn ook ik ben eindelijk gelukkig 😄 Hopen dat de werkdag gauw voorbij is
Damion

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de galaxy note allang besteld maar Vodafone verknalt alles weer!
Ik heb nog steeds geen ordernummer binnen gekregen en dat terwijl Vodafone zegt dat hij op 8 of 16 okt is besteld?
Als vodafone nog niet eens de datum weet van de order?
Ik val waarschijnlijk ook bij de late bestellers van de galaxy note 4 en krijg niks voor de lange wachttijd?
Ik heb nog steeds geen ordernummer binnen gekregen
hoezo foute service
Weet vodafone überhaupt of ik wel een galaxy note 4 ontvang voor ik zeer oud ben
Dave1973

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Wat een apparaat tjonge jonge wat een verschil met mijn oude Note 2. Super blij mee, nog lang niet alles ontdekt maar nu al top. Grote verbetering waar ik niks over lees en hoor is het geluid wat uit die oordopjes komt super.
Michel73

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Wat een volume komt er uit die 4!! Geweldig.
Vingerafdruk scanner werkt ook fantastisch.
Er zitten zoveel functies op die tlf...ben ik nog wel even bezig mee om alles uit te vinden/ontdekken.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goh moet ik toch weer de overstap nemen naar de Note familie :D?
Zit net zo heerlijk op de Galaxy S lijn, haha.

Iedereen veel plezier met je nieuwe Galaxy Note 4! En protect je Note goed tegen krasjes en vallen.

Be creative!
Michel73

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik vraag me alleen af hoe ik die S view cover kan krijgen zonder daadwerkelijke aankoop bon.
Pre-geregistreerd bij Samsung etc...nu is het de bedoeling dat ik dus wat gegevens opstuur naar Samsung, maar aangezien ik alleen een afleverbewijs heb gekregen bij het pakketje en geen aankoopbon ivm contractverlenging en online besteld.
Iemand een idee?
Is de leveringsbon ook goed?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Michel, bij de telefoon hoort een pakbon te zitten. Die zit in/op de doos. Hierop staan oa je gegevens en het IMEI-nummer van je toestel. Deze pakbon is je aankoopbewijs, garantiebewijs en hij wordt ook door Samsung geaccepteerd bij deelname aan hun acties.
Michel73

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Dan weet ik genoeg 😄
Dank je
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Geen probleem 🙂
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Zelfs mijn broer vind hem top en die heeft de iPhone 6+ hahaha
Michel73

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik ben ondertussen thuis en heb even gekeken maar ik heb alleen een Afleveringsbewijs gekregen.
Daarop staan alleen het ordernummer, leveringsnummer, klantnummer, klantreferentie, EAN en dat er 1 Note 4 is geleverd.
Imei staat niet vermeld op die bon.
Aankoopdatum staat er ook niet op, alleen verzenddatum.

Onderaan staat dat voor het aankoopbewijs en het overzicht van de serienummers verwezen word naar
htts://vodafone.arvato-logistics-services.de/simviewer
Maar daar kom ik ook niet verder mee.
looydesign

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
En als je even belt naar *#06#? Dan krijg je als het goed is je IMEI. En aankoopdatum kan je misschien uit de bevestigingsmail halen van Vodafone of heb je die niet gehad?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic