Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Samsung komt met 4 nieuwe kleuren voor de S3

Samsung Expands the GALAXY S III Range with a Collection of New Colours Inspired by Nature

Samsung komt met 4 nieuwe kleurvarianten van de Galaxy S3 Na een succesvolle start van de witte en blauwe S3 introduceert Samsung nu 4 nieuwe kleuren: bruin, rood, zwart en grijs.
De vier nieuwe kleuren zijn door Samsung via haar blog bekend gemaakt. Samsung laat weten dat de nieuwe kleuren dit jaar nog op de markt beschikbaar moeten zijn, maar elk land mag van Samsung zelf beslissen welke kleuren het wel en niet gaat verkopen in haar eigen regio. Dus het is niet zeker welke kleuren waar te koop zullen zijn. Daarnaast mag ook iedere retailer zelf beslissen of ze bepaalde kleurvarianten wel of niet gaan voeren.






Amber Brown*: Inspired by the mysterious and unique gem, which was believed to sustain the secrets of the earth inside it. The deep, rich colour of Amber Brown redefines the classic colour and emphasizes the beauty of the advanced organic design of the GALAXY S III.



Garnet Red*: Rare and special, the gemstone Almandite Garnet was worn as an amulet by the ancient Egyptians who believed the stone contained protective powers. Garnet Red holds the delicateness and elegance of Almandite Garnet, in line with the GALAXY S III’s soft curves and smooth lines.



Sapphire Black*: A colour that adds the mysterious power of dark stones to the refined, deep sophistication of the colour black, Sapphire Black is inspired by the stones used by the ancient people of India and Persia for protection, with the belief they strengthened one’s willpower.



Titanium Grey*: Inspired by the colour grey as a symbol for intelligence, insight and curiosity, all of which are embodied within the design of the GALAXY S III. Titanium Grey expresses the feeling of modernity and wisdom bringing a futuristic element to the handset.
11 Reacties 11
Lisa92

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Worden deze kleuren ook beschikbaar gesteld bij Vodafone?
Sheetka

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wanneer zijn deze kleuren beschikbaar bij vodafone?
en hoe kom ik erachter wanneer deze beschikbaar zijn?
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Deze is wel cool: Garnet Red*: Rare and special, the gemstone Almandite Garnet was worn as an amulet by the ancient Egyptians who believed the stone contained protective powers. Garnet Red holds the delicateness and elegance of Almandite Garnet, in line with the GALAXY S III’s soft curves and smooth lines.
 
Ook beschikbaar voor de samsung Note ? Dat zou wel een mooie optie zijn 😄
 
Grtz
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
HI allemaal,

Bij Vodafone hebben we op dit moment 3 kleuren in ons assortiment, de blauwe, witte en bruine.
Van de nieuwe kleuren is dus wel de bruine opgenomen in het assortiment.
OVer de andere kleuren is nog niets bekend.

Welke kleur zouden jullie het liefste zien?
Bepaalde voorkeuren?

En of deze kleuren ook voor andere toestellen komen, dat is aan Samsung, wie weet wat ze nog willen gaan doen!
Mayflower

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok Mooi dacht ik...mag per 1 december overstappen en wil voor de Amber Brow gaan...maar helaas kreeg ik gisteren te horen..deze zijn er niet meer mevrouw....Jammer....echt...jammer
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Dat is inderdaad jammer 😞 Je zou het eens via een ander kanaal kunnen proberen; de Vodafone winkel en Telesales bijvoorbeeld hanteren verschillende voorraden. Als een specifiek toestel toestel telefonisch tijdelijk niet kan worden besteld vanwege geen voorraad kan deze best nog ergens in een Vodafone winkel liggen.
onzekoen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Beste Stevie,
 
Ik mag inmiddels mijn abo weer verlengen en wil voor de Samsung S3 gaan! Ik zag op de site van Samsung dat er ook een zwarte versie van de S 3 inmiddels is. Is de zwarte S3 ook beschikbaar bij Vodafone??? 
 
Ik hoor het graag zsm! 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
onzekoen schreef:

Beste Stevie,

Ik mag inmiddels mijn abo weer verlengen en wil voor de Samsung S3 gaan! Ik zag op de site van Samsung dat er ook een zwarte versie van de S 3 inmiddels is. Is de zwarte S3 ook beschikbaar bij Vodafone???

Ik hoor het graag zsm!
Hoi onzekoen, ik heb het voor je nagekeken maar deze versie is momenteel niet op voorraad. Excuses voor het ongemak.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
is de samsung galaxy s3 al in het zwart verkrijgbaar in de vodafone winkel.
ken namelijk volgende week me abo verlengen en wil hem graag in het zwart hebben.
 
grtz
patjuhw
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
@patjuhw: Voor de voorraden van de winkels kun je bellen met 0900-0140 🙂
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
okey bedankt ga ik dat zo is ff informeren 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic