ernstmulder

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Samsung gs3 wifi setup pop-up

Sinds paar maanden Samsung gs3 erg tevreden. Behalve die irriterende pop-up van het wifi setup. Ik word daar echt helemaal para van. Is toestel met Vodafone firmware erop. Het schijnt volgens sommige forums veroorzaakt te worden door Vodafone apps die je niet kan verwijderen. Ik ben toch niet de enige die hier last van heeft? Dit treed op wanneer je op het wifi aangesloten bent. En komt meerdere malen leren uur te voor schijn.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ernstmulder
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Excuses voor late reacties of eigenlijk geen reacties.
Was er echt klaar mee, uiteindelijk laatst naar vodafone winkel gegaan en blijkt probleem te zijn geweest mogelijk bij installeren van appje "my vodafone" na het verwijderen van deze app was ik ook direct van mijn probleem af.
Na een week weer geinstalleerd omdat de app wel erg handig is. En probleem is niet meer terug gekomen sindsdien.
 
Groet,
 
Ernst Mulder

Bekijk in context

10 Reacties 10
BruceD

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ernstmulder schreef:
Sinds paar maanden Samsung gs3 erg tevreden. Behalve die irriterende pop-up van het wifi setup. Ik word daar echt helemaal para van. Is toestel met Vodafone firmware erop. Het schijnt volgens sommige forums veroorzaakt te worden door Vodafone apps die je niet kan verwijderen. Ik ben toch niet de enige die hier last van heeft? Dit treed op wanneer je op het wifi aangesloten bent. En komt meerdere malen leren uur te voor schijn.
Hoi Ernstmulder,

Vervelend dat je steeds een popup krijgt als je bent aangemeld op het wifi netwerk. Welke melding krijg je precies? Dan kijk ik het graag voor je na.

bartje_one

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste BruceD,
 
Jammer dat ernstmulder niet heeft gereageerd, wellicht kan ik dit bericht nieuw leven inblazen en daarmee slaan we twee vliegen in 1 klap. Ik heb volgens mij hetzelfde probleem met daarbij de volgende melding; zie printscreen. Ik volg netjes de instructies op totdat ik de bevestiging krijg dat de installatie compleet is (en mijn wifi weer aan kan zetten). Enkele uren daarna krijg ik weer dezelfde melding, inderdaad erg vervelend.
 
Overigens heb ik al contact gehad met de klantenservice over dit geval. Zij gaven aan dat dit te maken had met de volgende applicaties; vodafone discovery & vodafone game select. Na afloop van het gesprek ben ik op zoek gegaan naar die applicaties helaas, zonder resultaat. Vandaar dat ik dit forum raadpleeg. 
 
BruceD, hoe moet ik(of wij) dit oplossen?
 
Mvg,
Bart
 
 
 
 
 

TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Bart,

Deze melding wordt inderdaad veroorzaakt door bepaalde apps.
- discover widget
- game select
- Vodafone music
Open deze apps via Instellingen > applicaties > applicaties beheren > alle applicaties.
en kies dan voor Gedwongen Stoppen > updates verwijderen > Uitschakelen.

Ook zou de melding misschien kunnen worden veroorzaakt door virus scanners.

Ik lees graag of een van bovenstaande opties de oplossing is voor het WiFi probleem.


JohanT

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat was voor mij de oplossing, bedankt!
ernstmulder
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Excuses voor late reacties of eigenlijk geen reacties.
Was er echt klaar mee, uiteindelijk laatst naar vodafone winkel gegaan en blijkt probleem te zijn geweest mogelijk bij installeren van appje "my vodafone" na het verwijderen van deze app was ik ook direct van mijn probleem af.
Na een week weer geinstalleerd omdat de app wel erg handig is. En probleem is niet meer terug gekomen sindsdien.
 
Groet,
 
Ernst Mulder
keeertje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn probleem is dat als ik iemand wil bellen, dat er te staan komt u kunt geen uitgaande oproepen doen als de oproepblokkering ingeschakeld is.. En sms-en kan ook niet meer, dan zegt ie dat het verzenden mislukt is, en ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen!!
rvanterbeek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Ernst,
Ik heb hetzelfde probleem na een update naar jelly bean krijg ik ook regelmatig de bekede popup.
Is het bij jou opgelost?en wat heb je gedaan kan ik ik ongestraft apps stoppen en verwijderen bij instellingen.
 
Gr Ruud
ernstmulder
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De app van Vodafone "my Vodafone" eraf halen.
En dan kijken of je er van af bent.
Zo ja dan weet je dat dat het probleem was.
Hierna kan je hem gewoon weer installeren.
 
Groet,

Ernst
Mike_

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Iedere ochtend als ik mijn smartphone aanzet vraagt een van de Vodafone apps (Mobile protect vlgs mij) of ik de WiFi wil uit zetten en gebruik wil maken van het 3G netwerk, zodat mijn smartphone geidentificeerd kan worden. Dit wordt iedere ochtend gevraagd en ik wordt het een beetje zat. Hoe kan ik dit uitschakelen of omzeilen?
 
GPS start trouwens ook iedere dag op terwijl ik er alles van geblokeerd heb. Dit gebeurt sinds ik iets op Samsung Dive heb gedaan. Tips om dit te stoppen zijn ook welkom.
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Mike,

Ik heb je bericht even verplaatst naar dit topic.
Waarschijnlijk dat je hier de oplossing voor je probleem kan terug vinden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic