Ik ben in het bezit van een samsung glaxy s3 met een vodafone abonnement.
Via tele 2 heb ik mijn internet abonnement. (Zonnet mail).
Toen ik de sqmsung kocht, kon ik wel mijn zonnetmail ophalen, maar niets verzenden. Na lang getob kregen ze de mail aan de praat. Hij heeft het daarna keurig gedaan, totdat bij tele 2 mijn wachtwoord veranderd moest worden.
Ook mijn nieuwe wachtwoord in mijn gsm ingevuld, maar weer het oude probleem. Wel ontvangen, niet verzenden.
Vanmiddag naar de Vodafonewinkel geweest. Ze kregen hem niet aan de praat.
Na tich keer doorverbonden te zijn bij de tele 2 site, kreeg ik instellingen waar ik niets mee kon. In de vodafonewinkel een andere medewerker er weer bij, die kreeg hem aan de praat. Thuis gekomen wilde ik vanaf mijn gsm een mail sturen, maar helaas. Hij verzend weer niets.
Via de instellingen op de vodafone site de uitgaande mail geprobeerd in te stellen. alle mogelijkheden uitgeprobeerd, zelfs de hulplijn opgezocht...niets.
Wie herkent dit probleem en kan mij helpen?