Frits1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy gio s 5660

Hallo,
 
Sinds 2 maanden in bezit van de Samsung galaxy gio s 5660. Geen abonnement voor internet, want ik kreeg 250 mb gratis.
Prepaid voor het bellen etc. Hoe kan ik zien of die 250 mb op is of hoeveel daar van gebruik is. Kan ik ook zien op my Vodofone?
Of als ik de 250mb op gebruik is kan ik voor de overige data een rekening verwachten en wanneer komt deze?Bij voorbaat bedankt voor jullie antwoord.
 
 
vr.gr frits1
4 Reacties 4
Scryden

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Als je je aanmeld voor My Vodafone (gewoon hier op de vodafone website) dan kun je inloggen met je telefoonnummer en vervolgens je tegoed, verbruik etc. online inzien. Ik neem aan dat je ook via My Vodafone het verbruik van je BloX zal kunnen zien. Dit is tenminste wel zo bij mijn abonnement. Als je je BloX overschrijdt, zal je, ik meen 30 cent per extra MB moeten betalen. Dit bedrag wordt gewoon van je prepaid tegoed afgeschreven. Je krijgt dus geen rekeningen achteraf nog in de bus. Je prepaid tegoed is een alles in 1 bundel waaruit je belt, smst en internet kan gebruiken.
Hoop dat dit je vraag beantwoord.
Frits1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord, vodafone antwoord dat ik het verbruik niet kan zien op mijn telefoon en op my vodafone. je krijgt  een sms als je tegoed nog 80% is en als het op is.
 
Wat je zei over dat het verekend wordt met het pre-paid tegoed wordt niets gezegd.
 
 
vr.gr. frits
Scryden

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wanneer jij een prepaid abonnement hebt en geen gebruik maakt van blox, kan je als nog ten alle tijden gewoon internetten. Alleen je betaald hier wel een erg duur standaard tarief over. Daarom heeft vodafone die BloX uitgevonden om mensen een aanbieding te doen voor iets voor een vast bedrag. Als je besluit een bepaalde BloX aan te zetten, geef je vodafone toestemming om het voorgestelde vaste bedrag van je prepaid tegoed af te schrijven. Heb je onvoldoende prepaid tegoed, dan wordt de transactie gewoon geannuleerd.
Zelfde geld voor wanneer je geen BloX gebruikt. Je betaald dan een duur standaard tarief dat van je prepaid tegoed wordt afgeschreven. Zodra je tegoed op is, kun je ook niet meer internetten.
ceesvanoranje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
...om je internetgebruik in de gaten te houden is er 'n handige app..."watchdog" die in 'n door jezelf in te stellen tijd/periode het verbruik registreert...succes ermee.
Cees
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic