CIll07

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy ace kapot?

Hallo,

Vandaag kwam ik uit hele harde regen en ik hield mijn mobiel uit mijn jaszak & wou daarna gewoon zoals altijd op mijn mobiel whatsappen. Maar mijn mobiel wou niet meer aan, ik heb hem direct aan de lader gelegd, want ook daarin doet de Samsung galaxy ace soms raar in. Maar ook daar kwam niks meer in beeld. Mijn broer heeft precies dezelfde mobiel en die wou wel opladen aan dezelfde lader. Ik zocht op internet op wat het kon zijn, er stond dingen zoals; je accu in de rijst leggen & dat je mobiel nooit meer aan gaat de zogenaamde "sleep of death". Maar mijn accu is niet nat, dus waarom zou ik hem in de rijst leggen. Ik heb hem nu wel in de rijst liggen al 2 uur.. Maar het helpt niks. Ik weet niet wat ik nu moet gaan doen.

Ik wou even vermelden dan mijn scherm van mijn mobiel ook kapot is al een tijdje..

Mvg
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @CIll07,

Dat is minder zeg als je door de regen bent gegaan en thuis je toestel niet functioneert... Goed dat je zij dat je scherm gebroken/beschadigd was. Als er veel regen tegen je jas aankomt houdt je jas het op en gegeven moment niet meer helemaal droog (sommige stoffen kunnen regenwater wel aan) maar als er vocht op het toestel is beland (als je het toestel uit je zak haalt en deze nat aanvoelt of duidelijk nat is) kan vocht door de beschadeging van het toestel heenlopen dat is dus gevaarlijk voor het toestel.
Soms heeft het nut om na waterschade het toestel zo snel mogelijk in en bak rijst te doen en af te drogen.

In jou geval denk ik dat waterschade is ontstaan in het toestel dat dus ervoor heeft gezorgd dat je toestel niet reageert.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic