raskerdeen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S8

Samsung S8 knipperend scherm en opend zelf andere apps en vergroot en verkleind beeld. Leid dus een eigen leven. Opnieuw naar fabrieksinstellingen al toe gepast. Wat nu?
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Raskerdeen,
Ik ben dan wel geen Samsung expert maar heb je al een keer je scherm gekalibreerd? (voor uitleg, even google)
En anders zou ik naar een Vodafone(Ziggo) winkel gaan of naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Mocht je hem online hebben gekocht dan zou je het nog kunnen proberen bij een GSM winkel in de buurt, mocht er geen Vodafone(Ziggo) winkel in de buurt zitten. Als dat helemaal niets gaat opleveren dan kan je het beste de klantenservice bellen van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/index.shtml#abonnement

Wachten op een Vodafone Moderator kan ook maar die lopen al veel berichten langs en misschien is het op bovenstaande manier sneller opgelost. Zo niet, dan toch wachten op een Moderator.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
raskerdeen, is het nog gelukt met de hulp van Energieboy? Een andere oplossing weet ik helaas ook niet.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Bij het uitblijven van een reactie zal het topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic