HennyZ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S7 Edge

Hallo, ik mocht mijn abonnement verlengen en omdat ik best wel tevreden ben heb ik dat gedaan. Ook gelijk een nieuw toestel uitgezocht, de Samsung S7 Edge. Maar helaas was deze in mijn optionele kleuren niet leverbaar in de Vodafone winkel in Leidschendam. Mijn voorkeur is zwart maar zilver had ik ook nog wel willen hebben. Is nu besteld maar begreep dat de levertijd wel een paar dagen tot enkele weken kan duren!
Tis een populair toestel dus.... Ik vraag mij nu af of ik niet beter via My Vodafone had kunnen verlengen en bestellen.
Ook nu er een retourbedrag van Samsung op loopt tot April.
Is hier eventueel een "snelle "oplossing voor of moet ik gewoon op het belletje wachten van Vodafone Leidschenhage?
Weet iemand dat?
Alvast bedankt voor het meedenken.
3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi HennyZ!

Ik kan me voorstellen dat je je mobiele telefoon het liefst wil gebruiken in de kleur van je voorkeur. Neem hiervoor even contact met ons op via Facebook. Stuur ons dan direct in een privébericht je naam, adres, klantnummer, 06-nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. We kunnen dan voor je nakijken of we het toestel van jouw keuze toch eventueel nog op voorraad hebben. Via het forum mogen we helaas geen persoonlijke gegevens uitwisselen.

HennyZ
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sharon, sorry dat ik het nu pas laat weten, maar ben inmiddels de gelukkige eigenaar van het toestel en ook in de door mij gewenste kleur. Dus bedankt voor het meedenken maar 't was toch nog snel voor elkaar. Dus weer een tevreden klant!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Oh goed om te horen HennyZ. Daar doen we het voor. Dan sluit ik het topic bij deze. Veel plezier met je nieuwe telefoon!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic