AV7

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S6 en Android 7.0 update?

Weet iemand of de uitrol van Android 7 naar de S6 al afgerond is? Mijn telefoon krijgt niets binnen en ook via Smart switch komt er geen update. Om mij heen zie ik al veel gebruikers die hem wel hebben
27 Reacties 27
AV7
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de update inderdaad ontvangen.
Helaas sinds die tijd een heel hoog dataverbruik door google services. De oorzaak heb ik nog niet gevonden.
rrutter

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ondanks bericht dat de uitrol van android 7.0 voor de galaxy s6 en s6 edge is gestrat via vodafone , dit was 3 weken geleden, nog steeds geen update gekregen?
Nutville

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
rrutter schreef:
Ondanks bericht dat de uitrol van android 7.0 voor de galaxy s6 en s6 edge is gestrat via vodafone , dit was 3 weken geleden, nog steeds geen update gekregen?
En als je naar instellingen, toestel info, status update checken gaat? Zo heb ik de update zelf binnengehaald. Hij werd bij mij ook niet gepusht.
rrutter

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik ook al geprobeerd maar dan krijg je de melding dat de laatste update er al opstast en dat is andriod versie 6.0.1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi rrutter,

Zou je dit ook kunnen controleren via Samsung Smart Switch? Wellicht dat daarop wel een update ter beschikking is.

Groet,
rrutter

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb nog steeds geen update naar android 7 gekregen op mijn samsung s6 edge plus. VF branded.
Wanneer kan ik de update verwachten van mijn toestel?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi rrutter,

Ik snap dat je graag de update wilt ontvangen! Wellicht dat een Samsung Service Center de update op je toestel kan uitrollen (soms kan dit wel maar niet altijd).

Anders even opnieuw te bekijken via Samsung Smart Switch, of via je toestel zelf.

Groet,
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic