Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb een Samsung s5 abonnement afgesloten rond juli (dit jaar), maar sinds de release van de iPhone 6 wilde ik graag mijn toestel omruilen voor een iPhone 6. Is dit mogelijk? Zo ja, wat zijn de gevolgen?
Heb je net een nieuwe Vodafone Red abonnement en wil je toch gebruik maken van New Phone Every Year? Dat kan uiterlijk tot en met 3 maanden na aansluiten van een nieuw abonnement, via de klantenservice of bij een van de Vodafone winkels.
Kort antwoord: neen, dit is helaas niet mogelijk. Je zit tenminste 24 maanden vast aan je huidige smartphone-included-abonnement, inclusief Samsung Galaxy S 5 Daar heb je het contract voor ondertekend.
Inderdaad zoals @Netwerker zegt @Guilherme zit eraan verbonden en dat ook omdat je het toestel hebt gebruikt voor en lange periode waardoor het niet meer verkoopbaar is voor andere klanten.
Heb je net een nieuwe Vodafone Red abonnement en wil je toch gebruik maken van New Phone Every Year? Dat kan uiterlijk tot en met 3 maanden na aansluiten van een nieuw abonnement, via de klantenservice of bij een van de Vodafone winkels.