Beste...
Na meerdere tevreden jaren, 9 maanden geleden de Samsung S3 bij jullie online gekocht. Perfect toestel, geen op- of aanmerkingen.
Echter heb ik al 3 weken last dat mijn mobiel vast loopt op de simpelste taken, geen patroon kunnen vinden. Het toestel wordt dan gloeiend heet en houd er dan spoedig mee op. Voor deze 3 weken nooit last gehad.
Afgelopen heb ik besloten me mobiel te resetten in de hoop het probleem op te lossen. De S3 loopt nu soms nog wel vast, maar in de mindere mate.
Tot overmaat van ramp zag ik vandaag dat er opeens een paars-roze waas over me hele scherm zit. Het begon vanochtend met een roze vlekje midden onderaan het scherm, maar in de loop van de dag is dit uitgebreid tot 80% van het scherm. Voor de rest werkt alles nog wel.
Ik ben altijd erg zuinig op mijn mobiel geweest en er zitten dan ook geen krassen o.i.d. op het toestel. Ook heb ik het toestel niet laten vallen.
Er zit geen extra verzekering op het toestel, dus ik vroeg me af of dit onder de garantie valt?
mvg Jeroen