Hallo KevinLeen,
Je hebt 24 maanden na aankoopdatum Samsung fabrieksgarantie op de door jou gekochte smartphone. Het zogeheten IMEI-nummer van je Samsung Galaxy S smartphone is ook heel belangrijk bij de aanvraag voor een repratie-onder-garantie-voorwaarden.
Dan moet je echter wel je aankoopfactuur / aankoop-pakbon / kassa-bon van de verkoper bij de hand hebben.
Dan kun je een reparatie-verzoek-onder-garantie-voorwaarden indienen bij de verkoper van je smartphone.
Indien Vodafone de verkoper van je smartphone is. Dan kun je ook terecht bij de Technical Desk in de grotere Vodafone winkels in de grote steden van Nederland.
Reparatie-onder-garantie-voorwaarden is kosteloos. Maar de reparatie kan wel vier tot zes weken duren.
Is de garantie-periode reeds verlopen. Vraag dan eerst een schriftelijke prijs-opgaaf van de aankomende reparatie-kosten bij de verkoper van je smartphone. Ook dan duurt de reparatie vaak vier tot zes weken.
Vergeet niet een back-up te maken van alle gegevens op je Samsung Galaxy S smartphone voordat je deze inlevert of verzendt ter reparatie. En verwijder je micro-SDXC-geheugenkaart evenals je Vodafone (micro-) SIM-kaart.
Succes!
Netwerker