Hallo,
Een tijdje geleden hebben we een samsung galaxy s5 gekocht bij vodfone en op het moment was er een actie van samsung dat je een Gear-fit bij het toestel kreeg. Nou heb ik de smartwatch al een tijdje maar ik heb hem niet kunnen gebruiken omdat hij vast zit in de reboot modus: opnieuw opstarten en etc werkt niet. Ik heb samsung hierover gemaild en zij 'adviseren' om hem naar een service punt te brengen: Houdt dit in dat ik de smartwatch naar de vodafone winkel op de Lange Elisabethstraat 26 UTRECHT kan brengen? Want dit geeft mijn computer aan als dichtsbijzijnde service punt. En gaat dit mij geld kosten: terwijl ik er niks meegedaan heb waardoor het apparaat zo doet?
Mail van samsung:
''We zijn het voor u nagegaan en wij adviseren u om de gear-fit ter reparatie aan te bieden zodat onze monteur het toestel kan onderzoeken.
Wij adviseren u om het toestel via uw winkel ter reparatie aan te melden u kunt ook langs een van onze service punten. De dichtbijzijnde service punt kunt u hier terugvinden http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/ ''
Mvg,
Annabel Zandvoort