Hallo Vodafone,
Sinds vorig jaar heb ik een nieuwe Galaxy trend plus gekocht in de vodafone winkel.
Hierbij is ook een abonement aangevraagd.
Na drie keer terug te gaan naar de winkel omdat blijkbaar alle informatie over het abonement verdwenen was en dus weer opnieuw aan te moeten vragen. Is dit na drie maanden gedoe eindelijk opgelost.
Maar vanaf het begin vraagt dit toestel al een "Ontgrendelings-PIN SIM-Netwerk" code.
Hiervoor heb ik naar de helpdesk gebelt maar die kwamen er niet uit en bleven er maar bij dat het een verkeerde pincode is en dat ik de PUK-code moest gebruiken. Ik ben toch maar weer terug gegaan naar de vodafone winkel en hier heb ik het geregeld dat de code die ik moet hebben voor het ontgrendelen in mijn mail gestuurd zou worden.
Dit is nu al een week geleden en heb echter nogsteeds niet de code ontvangen. Dus ik heb maar weer de servicedesk gebeld waar ik drie keer ben doorgeschakeld en drie keer mijn mobiele nummer heb moeten opnoemen. Echter is er weer geen oplossing gekomen en kwam het er weer op neer dat de medewerker aan de telefoon het niet begreep en weer vertelde dat het de PUK-code moest gebruiken. Ik ben weer naar de winkel doorgestuurd waar ik het niet bepaald mee eens ben.
Vandaar dat ik het maar via hier probeer en hoop dat het nu eindelijk een keer geregeld word.
Met vriendelijke groet,
Nelly.