jocha

Ontdekker
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Tab 10.1 geen 3G verbinding (8271 CS, IJsselmiden)

Beste heer/mevrouw,

Ik heb sinds 22 januari geen 3G verbinding meer? heb alle instellingen nagelopen deze staan juist ingesteld.
Heb inmiddels het kaartje verwijderd, veranderd van Netwerk Operator en vervolgens weer teruggezet, echter zonder enig resultaat..

Mijn mobiel een Samsung Galaxy 3 heeft wel een 3G verbinding? waarom kan ik dan geen verbinding maken met mijn Tablet??

Graag hoor ik spoedig wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn.

Met groetjes,

Henri
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jocha
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Is inmiddels opgelost door iemand van de smart crew, op afstand instellingen opnieuw ingesteld, daarna tablet opnieuw gestart. Bij de eerste keer herkende de tablet de sim niet, opnieuw opgestart en daarna weer 3G verbinding.

Bedankt voor de snelle oplossing.

Groeten,

Henri

Bekijk in context

2 Reacties 2
jocha
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Is inmiddels opgelost door iemand van de smart crew, op afstand instellingen opnieuw ingesteld, daarna tablet opnieuw gestart. Bij de eerste keer herkende de tablet de sim niet, opnieuw opgestart en daarna weer 3G verbinding.

Bedankt voor de snelle oplossing.

Groeten,

Henri
blakarosu

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung tablet. Hopelijk kan het ook zo vlot worden opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic