Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Beste heer/mevrouw, Ik heb sinds 22 januari geen 3G verbinding meer? heb
alle instellingen nagelopen deze staan juist ingesteld.Heb inmiddels het
kaartje verwijderd, veranderd van Netwerk Operator en ...
Is inmiddels opgelost door iemand van de smart crew, op afstand
instellingen opnieuw ingesteld, daarna tablet opnieuw gestart. Bij de
eerste keer herkende de tablet de sim niet, opnieuw opgestart en d...
Heb inmiddels contact gehad met iemand van de smartcrew deze heeft op
afstand mijn instellingen van de simkaart aangepast? bij de eerste
opstart herkende mijn tablet de simkaart niet, vervolgens helem...
Ik heb hetzelfde probleem, zie hieronder mijn eerdere post vandaag...
Graag spoedig een oplossing.. 26-01-2014 11:27 AM - bewerkt 26-01-2014
11:32 AM Samsung Galaxy Tab 10.1 geen 3G verbinding (8271 ...