Bill

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S7 Edge leverdatum

Ik heb zojuist mijn zakelijke abonnement verlengt met een Samsung Galaxy S7 Edge toestel erbij.
Word deze geleverd op de release datum 11 maart, of word dit op een andere dag gedaan.
Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
vorig jaar had ik de s6 gepreorderd en deze werd toen op de relaese dag thuis geleverd
ik neem aan dat dat dit jaar ook weer met de s7 en de s7 edge gaat gebeuren

Bekijk in context

43 Reacties 43
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
vorig jaar had ik de s6 gepreorderd en deze werd toen op de relaese dag thuis geleverd
ik neem aan dat dat dit jaar ook weer met de s7 en de s7 edge gaat gebeuren
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Bill

We beginnen inderdaad met leveren vanaf 11 maart. Zodra je toestel klaar is om geleverd te worden ontvang je ook een T & T code waarmee je jouw bestelling kunt volgen en kun je ook de exacte levertijd zien.


JoeyNB

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Vandaag met Vodafone gebeld. Ik wilde ook weten of er al meer bekend was. Hier werd mij verteld dat ik misschien wel op een week of 2 weken na de uitleverdatum kon rekenen.
Maar als ik jou bericht mag geloven wordt het dus gewoon dit weekend?
Anonymous
Niet van toepassing
We beginnen 11 maart met leveren. Wanneer je het toestel ontvangt echter is afhankelijk wanneer je hem besteld hebt. Dit is niet iets wat wij kunnen controleren voor je. Hiervoor dien je echt bij de afdeling verkoop te zijn (0800-0560)


monkie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De afdeling verkoop kan echt helemaal niets zeggen, zij kunnen alleen maar zeggen dat je op de track and trace code moet wachten. ze kunnen ook niet zeggen of je deze track and trace op 11 maart krijgt, als je hem niet krijgt op 11 maart weten ze ook niet wanneer je hem wel krijgt.
Heb ze net gebeld.


Anonymous
Niet van toepassing
Dank is het helaas afwachten en hopen dat je hem als een van de eerste ontvangt.
monkie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat alleen zou jammer is, is dat bij andere partijen wel uitspraken worden gedaan over de leverdatum. Zij geven aan op de releasedatum zelf te leveren.
Daarom heerst er bij mij onbegrip over het feit waarom dat bij jullie niet kan.
Misschien denk ik te simpel, maar jullie weten als het goed is hoeveel stuks zwart wit en goud je binnen krijgt, en je weet ook hoeveel bestellingen je hebt.

Daarnaast blijkt de info die ik destijds telefonisch gekregen heb ook niet te kloppen, ik wilde namelijk mijn leveradres wijzigen, maar dat kon niet, want op het moment van verzenden zou er contact op genomen zou worden door de partij die levert, om een bezorgafspraak te maken. Ik kon dan direct mijn adres doorgeven. Dit blijkt niet zo te zijn.
monkie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
het maakt allemaal niet meer uit, want hij is onderweg! YES!
JoeyNB

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Goed nieuws voor jou monkie. Haha
Nu ik ook nog. 🙂
Heb jij de s7 ook de eerste dag besteld?
monkie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja, die maandag na dat world mobile congres zeg maar. Een paar dagen later heb ik de kleur nog aangepast.
Bij mij zat de track and trace trouwens in de spam, heb je daar al gekeken? En de status in mijn Vodafone is aangepast naar verstuurd. Ik duim voor je!
thelonious

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Net met de klantenservice gebeld. Konden me niets vertellen. 'Het kan morgen komen, en als niet morgen dan misschien zaterdag, en als niet zaterdag dan misschien maandag'. Joh, en dan misschien dinsdag? 'Inderdaad'.

Zondagavond meteen een bestelling gedaan, ook per mail een bevestiging gehad maar geen orderbevestiging. Maandag gebeld 'kan tot 48 uur duren voor u een orderbevestiging krijgt', woensdag weer gebeld, wisten niets van een order en ik kon opnieuw bestellen. Ik vroeg toen nog of ik dan niet achter aan de rij stond, nee hoor, valt allemaal nog bij de eerste levering. Nu ik dus een bericht lees dat een ander wel een leverbevestiging krijgt en ik niet, denk ik dat het gevoel van *verwijderd door Moderator ivm schelden en beledigende taal* die bij vodafone werken niet onterecht is.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
thelonious , niet fijn dat er zo veel onduidelijkheid is over je bestelling! Je zult in ieder geval een Track and Trace code ontvangen zodra je toestel klaar is voor levering. Via het forum kunnen we helaas verder geen persoonlijke gegevens inzien. Wil ik je verder wel nog even wijzen op onze huisregels: Op het forum wordt niet gescholden en gebruiken we geen beledigende taal. Ik heb je bericht dus aangepast en wil je vragen hier bij volgende reacties rekening mee te houden.
JoeyNB

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Thanks monkie. Ik ga zo is even kijken. Ik heb m idd ook die maandag besteld. Toen is er helaas wel wat mis gegaan en is het uiteindelijk die dinsdag geworden. Ik wacht het af.
Have fun alvast met je nieuwe Galaxy s7 edge.
woutervantilbur

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mijn bestelling staat: De bestelling is verstuurd. Echter heb ik geen T&T code ontvangen in me mail. Afgelopen week kreeg ik ook een email dat er vertraging was ogpelopen maar verder geen vervolg email gehad.

Ik zie dat er veel onduidelijkheid is, zijn ze telefoons nu wel of niet verstuurd?
thelonious

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
JackieR Bedankt voor je reactie. Ik denk dat het doel van mijn bericht niet helemaal duidelijk was. Het gaat mij niet om het verkrijgen van extra informatie. Die telefoon komt wanneer hij komt daar valt niets aan te veranderen. Het gaat mij om het melden wat de kwaliteit is van vodafone als bedrijf en de mensen die er werken als personen. Dergelijke kwaliteit is wat mij betreft het best te beschrijven door wat expliciete taal te gebruiken, is het voor iedereen duidelijk hoe het zit. Nu dit mag zal ik het maar uitschrijven: Vodafone als bedrijf levert een belachelijk slechte service, slecht bereik, slechte kwaliteit verbindingen, slechte service, slechte informatievoorziening, slechte aanbiedingen, geen respect voor bestaande klanten en een totaal onbegrip voor klachten. De medewerkers van vodafone zijn duidelijk stuk voor stuk de onderkant van de arbeidsmarkt. Het valt me mee dat ik nooit een advertentie heb gezien waarin letterlijk wordt gezegd 'kun je geen enkel ander werk, denk dan eens aan vodafone', maar dit is wel de indruk die zij achterlaten. Dit geldt zowel voor hun intelligentie, als hun houding ten opzichte van klanten. Geen enkel probleem waar een klant mee komt wordt gezien als een probleem van het bedrijf, of een probleem wat zij willen verhelpen, het is altijd een probleem van de klant. 'Ik kan u niet helpen met uw probleem', is niet een zin die ooit uitgesproken dient te worden. Sorry voor het lange stuk proza, maar het mag maar duidelijk zijn wat ik van jullie denk. Ik hoor de reactie 'je hoeft geen klant te zijn' al in m'n achterhoofd, maar helaas zijn de concurenten van even slechte kwaliteit. Ik zie dus meer in klanten mondig maken in de hoop het bedrijf te veranderen dan constant te wisselen van provider met een permanente teleurstelling tot gevolg.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
thelonious , jammer dat je er zo over denkt! Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, en die mag je uiteraard ook delen zolang het netjes blijft 🙂 Dit is echter een topic over de levering van de Galaxy S7 Edge, en is dus niet de plek voor een dergelijke discussie. Je bent natuurlijk vrij om een ander topic te starten om hier verder over in gesprek te gaan met andere forumgebruikers.
thelonious

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Altijd blij als iemand me verteld dat ik een mening mag hebben. Ik zie aan je statistieken dat je sinds september 2014 al 3 oplossingen hebt geboden. Elk half jaar 1 probleem oplossen is natuurlijk een prima gemiddelde dus je hoeft je persoonlijk niet aangesproken te voelen.... :-S
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Jackie wees jou al eerder op de huisregels van het forum. Dit is een plek waar we elkaar met respect behandelen. Jouw laatste comment getuigt hier niet van. Ik wil je daarom vragen om te stoppen met deze off-topic comments. Mocht je hiermee doorgaan ben ik helaas genoodzaakt om je te blokkeren voor het forum.
NiFa

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Track & Trace nummer ontvangen, klik je er op zegt PostNL dat ie niet bestaat.
PostNL gebeld, sorry meneer er staat geen levering geplant op uw adres, bel Vodafone.

Vodafone website:
Voor mobiel
Bel het volgende nummer als je:

Een bestelling wilt plaatsen
De bestelling niet ontvangen hebt
De status van je bestelling wilt opvragen
De bestelling wilt annuleren
Bel 0800-0560 - Bekijk keuzemenu
Gratis
Ma t/m vr 8.00 - 21.00 uur
Za 9.30 - 18.00 uur

Bel ik om 18:30, zijn ze gesloten?? WTF
Vraag ik een chat aan om het te vragen:
- Wij hebben dit aangemeld gisteren, echter is het nog niet verwerkt.
- Gisteren hebben wij dit aangemeld vanwege meerdere klachten die we kregen.

Toevallig! gister aangemeld.

Altijd gezeik met verzendingen van Vodafone. Laatste keer dit.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic