marcelllm

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung Galaxy S5 vingerscan verdwenen

Hallo,

Ik heb een Samsung Galaxy S5.. Ik wou hem net ontgrendelen via de vingerscan maar hij gaf een fout aan, vervolgens heb ik gewoon op OK gedrukt want ik ging er vanuit dat het niets zou zijn..
Nadat ik de foutmelding kreeg is mijn vingerscan plots verdwenen en mijn back-up wachtwoord doet het ook niet meer. Ik kan mijn scherm nu niet meer ontgrendelen.
Iemand die hier verstand van heeft en mij kan helpen?

Groetjes,
Marcel.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je hem al eens even uitgezet en na 15 minuten bijvoorbeeld weer opnieuw opgestart? Staat de vingerscan er dan wel weer op of niet?
Kan een software fout zijn van Samsung. Je zou een hard reset kunnen uitvoeren, alleen ben je dan wel al je gegevens kwijt. Tenzij je een back-up hebt gemaakt.
marcelllm
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb mijn mobiel al meerdere malen opnieuw gestart, uitgeschakeld en even laten rusten, via veilige modus gestart maar alsnog kom ik er niet in. Ik kan ook niet gebeld worden, ben ik achter gekomen. Heb hem ook geprobeerd te ontgrendelen op afstand via een site waar je moet inloggen met je samsung ID maar dat heeft ook niets opgeleverd.

Ik zit er aan te denken om inderdaad gewoon een hard reset te doen, maar ben bang dat ik alsnog foto's etc. kwijt raak. Ik blijf het nog even proberen en ga morgen langs een Vodafone winkel, en anders is dat de enige oplossing, helaas.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik ben er bang voor dat dit de enige oplossing in dit geval is. Laat me weten of het gelukt is.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
marcelllm , heb je de hard reset nog uitgevoerd, of hebben ze het probleem in een Vodafone winkel op een andere manier kunnen oplossen? Hopelijk kun je het scherm inmiddels weer gewoon ontgrendelen!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic