Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Samsung Galaxy S5 - Officieel Topic

Hallo allemaal,

In dit topic vinden jullie de laatste officiële informatie rondom de Samsung Galaxy S5 lancering bij Vodafone.


Update 14-4: invullen datum deelname Galaxy Fit actie

Bij deelname aan de Gear Fit actie wordt op de Samsunwebsite om een aankoopdatum gevraagd:


  • Heb je voor 7 april besteld en bericht van ons ontvangen? Vul als datum 7-4-2014 in
  • Heb je op of na 7 april besteld? Vul je besteldatum in
Hoe je precies deelneemt aan deze actie vind je op de doos van je S5.
---------------------------------------


Update 11/4/2014 13:00

Alle toestellen uit de pre-orders zijn onderweg. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.

De gouden versies worden volgende week verstuurd.

Kom je van een andere provider naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.
Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
---------------------------------------

Update 24/3/2014 15:00:

We verwachten pre-orders die op dit moment worden geplaatst nog steeds direct uit te kunnen leveren. Bovenstaande leverdata kunnen dus nog steeds worden aangehouden.
---------------------------------------

Update 7/3/2014:

Je kunt een preorder plaatsen op deze link: https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/
De verwachtte leverdatum is, per toestel, op dit moment (voor klanten die op dit moment een bestelling plaatsen):


  • De witte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De zwarte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De gouden Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 18 april
NB: Deze informatie geldt op 7/3/2014 om 12:00. Wij proberen deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden. Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.
297 Reacties 297
Staphenie

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vind het ook allemaal erg vreemd. Maar mijn nummer werkte gewoon en ik had mijn contract met die toestel in begin maart verlengt! We zullen zien ook al heb ik weinig hoop 😞
aerox_2004

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Achtelijk gedoe bij vodafone... zou terug gebeld wotden maandags voor 14.00.... uiteraard niet gebeld... heb zelf maar gebeld... kreeg ik te horen m.a.w. dat ik niet zo kinderachtig moest doen en de galaxy s5 vanzelf wel komt.... het pakketje ligt bij postnl zeggen ze.... en is nog niet verwerkt..... (bull**bleep** als je t mij vraagt)

moderators hier zeggen dat release datum 11 april is en alle preorders verzonden zijn... en bij status bestellingen zeggen ze doodleuk dat de releasedatum pas 15 april is... wat een bedrijf tsjonggge jonge...

Toppers bij vodafone...!!!

waarom kan ik mijn toestel niet gewoon uit de winkel ophalen?
tohaak

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mensen,

Het is een telefoon..waarschijnlijk heeft iedereen gewoon z'n oude telefoon nog. Vanwaar die haast? Doe lekker relaxed.. dan krijg je dat ding een dag later..

Sommige mensen moeten eens leren een beetje geduld te hebben, je kunt zelf toch wel bedenken dat er bij een release van zo'n toestel wel eens wat dingen vertraagd zijn. Er worden nou eenmaal altijd wel eens loze beloften gemaakt.

Ik heb die van mij ook nog niet binnen terwijl ik dat ding begin maart heb besteld, maar hij komt heus wel. Alles staat op papier, ook dat ik die gear fit krijg. Dus gaat dat ook gewoon gebeuren. Zolang we maar geduld hebben!


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Alle,

Niet alleen VodafoneNL is hierbij betrokken ook PostNL helaas is er dus weinig aan te doen. Het ligt er maar aan wanneer de postbode langs je huis komt als hij/zij je S5 heeft gekregen! In principe zou je nu al zo snel mogelijk deze langs je deur krijgen. Soms is er en kleine vertraging hiermee :(.

@tohaak : Je hebt gelijk geduld is en schone zaak!
Tegen vele andere wil ik wel zeggen dat de moderators op het Forum minder snel de info naar buiten kunnen brengen dan dat je via de online hulp Twitter, Facebook enzo hiernaar vraagt. Op het Forum kan het even duren voordat en Moderator je ter hulp schiet daarvoor is er zeker iemand van de community die je graag eerst ook helpt :).

*Samsung is geen schuldige partij hun vernoemen heeft duidelijk 0% nut voor de mensen die dat denken of dachten :D.

Wisten jullie toen de nieuwe iPhone 5 en 5S werden verkocht ook er en probleem was zoals deze, het gebeurd helaas vaker.

Gelukkig is het en telefoon en niet je hart + hersens.
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Voor de cover moet je je imei kopiëren op de doos alleen is deze niet meer leesbaar ivm doos open maken is dat een probleem
berndvelthuis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Emei nummer staat ook in je telefoon achter de batterij. Of ff *#06# toetsen.

vandaag bij vodafone geweest omdat mijn s5 al vastloopt. Hij wou hem direct omruilen voor een nieuwe. Helaas had hij geen zwarte meer en ik wil geen gouden of witte. Nu komen ze hem.morgen hier ophalen ter reparatie. Goede service van Vodafone!
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
@berndvelthuis Zoals het hoort, jammer dat je geen vervangende krijg omdat deze niet op voorraad was
Renzo4000

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb afgelopen vrijdag gebruik gemaakt van een F&F actie icm met s5 + gear fit. Ik heb dus geen pre-order gedaan maar er is totaal geen duidelijkheid over wanneer het toestel geleverd wordt. Ik nu nog een prima toestel en ben heus geduldig maar zou het prettig vinden als er wat helderheid hierover komt.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Renzo4000

Hier het zelfde probleem, en dan vind de klantenservice het gek dat ik er achter aan zit...
aerox_2004

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hulde aan de chat medewerkers. Ze kunnen beter de telefonische klantensetvice opdoeken en alles via de chat doen.

heb mijn T&T code. Woensdag tussen half 2 en half 4 levering...

al met al wel (te) lang geduurd voor een preorder.

thx all laat wel ff weten of alles goed gaat en toestel bevalt
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @aerox_2004 ,

Goed om te horen dat de chat goed verliep :)!
In ieder geval succes verder en hopelijk komt het allemaal goed.

PS: Laat jij het ook even weten als je het toestel binnen hebt?

juultje1986

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo!

Ik heb vandaag de Samsung 5 gekocht in de winkel en wil nu de Gearfit bestellen. Dat kon online zei de verkoper, maar het is me niet duidelijk waar. Waar zou ik dit kunnen vinden?

Groetjes Juliette
insafharkassy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb eergisteren mijn s5 verlengd en heb een red super z abbo genomen.. nu heb ik een order bevestiging gekregen maar kan me orderstatus niet bekijken?

Ik heb telefonisch contact opgenomen met vodafone voor de verlening.... aangezien alle voda winkels in rotterdam het toestel niet meer hadden ( en dat om 13:00 al, terwijl de winkels maandag 12:00 pas openen)

de orderstatus staat dat er geen geldige ordernummer is ingevoerd en dat er een technische storing is

mvg
Renzo4000

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb hem vrijdag (11-04) besteld icm een red c abbo (F&F) maar uitleveren doen ze nog niet zo hard. Het vreemde is dat de S5 nu wel "direct" beschikbaar is in de shop. Ze zeggen dat het allemaal goed komt en dat de levertijd nou eenmaal 5 tot 10 werkdagen bedraagt. Het vreemde is dat ik afgelopen zaterdag voor mij moeder een soortgelijke bestelling heb gedaan alleen dan met een iphone en deze is gisteren afgeleverd. De distributie bij VF heeft dus nog wel aandacht nodig.

Iemand al wel de s5 ontvangen die de afgelopen besteld is via de site???
@insafharkassy, bij mij werkt de orderstatus ook niet krijg dezelfde melding. Volgens de HD is alles goed aangekomen en liggen de toestellen bij de koerier. Het is mij een groot raadsel waarom het allemaal zo lang moet duren.
insafharkassy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Renzo4000 ik heb mijn toestel telefonisch besteld en hij vertelde me dat de telefoons eigenlijk nog niet officieel uit waren, maar toen zei ik dat dat niet klopt want je kan hem in de winkel meteen krijgen alleen was het uitverkocht... op de site staat idd meteen leverbaar, dan verwacht je toch echt dat het snel afgehandeld wordt. succes in ieder geval! gewoon even geduld hebben denk ik!
aerox_2004

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kreeg track en trace code van chat medewerker zou 16april tussen half 2 en half 4 afgeleverd worden...
om 3 uur stond er ineens 17 april
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
@aerox_2004

Lang leve PostNL, waardeloos bedrijf
aerox_2004

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Yep.

had dinsdag om 20.00 iets besteld bij allekabels.nl
dit werd netjes woe. 16 april geleverd.
maar de sgs5 kwam ff daggie later mn vriendin was thuis gebleven voor mij. Zal benieuwen of hij vandaag wel komt
insafharkassy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ik ben heel tevreden met Vodafone, heb maandag gebeld, vandaag me tel binnen, Maar was helaas niet thuis. dus morgen heb ik hem en dan de gear fit bestellen
laylasean

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goeden middag ik heb zaterdag mijn nieuwe galaxy S5 gekregen heb er gelijk een red essential abonnement afgesloten kreeg later een sms dat als ik mijn abonnem,ent upgrade naar red ik een gear fit zou krijgen ik zou gebeld worden maar nog niks gehoord !!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic