tjbrits

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Samsung Galaxy S3] scheur in zijkant

Ik heb sinds enige tijd een centimeter onder de volumeknop een scheurtje in de behuizing zitten. Dit is volgens mij het bekende verhaal van de haarscheurtjes (http://tweakers.net/nieuws/83202/samsung-repareert-haarscheurtjes-onder-garantie.html ).
Nu heb ik er wat moeite mee om mijn telefoon 1-2 weken te missen vanwege een fabricagefout van Samsung en een gerepareerd toestel terug te krijgen.
Graag zou ik een nieuw toestel ontvangen zonder deze problemen. Aangezien ik het toestel ook bij Vodafone gekocht heb en niet bij Samsung, vraag ik mij af hoe Vodafone hier mee omgaat.
Ik hoor het graag.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi tjbrits,
 
Welkom hier xD.  Vervelend dat jou GS3 ook haarscheurtjes heeft. Ik zou teruggaan naar het verkooppunt in kwestie.
 
Ga er niet vanuit dat de Mods en Admins hier op het Forum enige bevoegdheid hebben over het wel of niet vervangen of opsturen van een nieuw toestel. Ze zijn hier om ervoor te zorgen dat de informatie correct en volledig is. En zodat wij elkaar onderling de koppen niet inslaan ( slecht voorbeeld, I know)
 
Succes iig!

Bekijk in context

1 Reactie 1
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi tjbrits,
 
Welkom hier xD.  Vervelend dat jou GS3 ook haarscheurtjes heeft. Ik zou teruggaan naar het verkooppunt in kwestie.
 
Ga er niet vanuit dat de Mods en Admins hier op het Forum enige bevoegdheid hebben over het wel of niet vervangen of opsturen van een nieuw toestel. Ze zijn hier om ervoor te zorgen dat de informatie correct en volledig is. En zodat wij elkaar onderling de koppen niet inslaan ( slecht voorbeeld, I know)
 
Succes iig!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic