Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Samsung Galaxy S3 product van het jaar 2012-2013



European Mobile Phone 2012-2013 - Samsung Galaxy S III from EISA on Vimeo.

Just saying “Hi Galaxy” is enough to start a virtual conversation with the Galaxy S III, using its S-Voice feature. The flagship of Samsung’s Galaxy line-up introduces a vast number of new technologies to the Android environment. Voice and gesture controls include a Smart Stay feature, that tracks eye-movement and keeps the display awake while you're looking at it, and a Direct Call function that automatically makes a call when you lift the phone to your ear. The Galaxy S III is equipped with a powerful quad-core processor running at 1.4GHz, the display is a 4.8in (12.2 cm) HD Super AMOLED with 1280x720-pixel resolution and the 8-million-pixel camera can record video in 1080/30p. The Galaxy S III is a clear EISA winner.
4 Reacties 4
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Terecht, al moet ik eerlijk zeggen dat het wel apart is. Er word gezegd dat de iPhone 5 in september uitkomt.

Word het dan volgend jaar een strijd tussen de iPhone 5, GS4 en de Note 2?

We'll see!
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Vorig jaar heeft Samsung deze prijs ook gewonnen met de Samsung Galaxy S2, dus toen ook de Iphone 4(S) verslagen, dit jaar weer uitgeroepen tot beste toestel, dus ik ben benieuwd volgend jaar, of Iphone dan wel een kans maakt.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Geheel op persoonlijke titel:
 
Wat een onzin verkiezingen zijn dit toch.
 
De eerste titels met "Het beste product van 2012 - 2013!!!" zie je al in april 2012 (of welk jaar dan ook) verschijnen.
 
Hoe weet men dan dat de rest van die periode er geen betere producten meer komen?
 
Ik persoonlijk kan niet begrijpen dat dit soort marketing werkt, om welk merk en welk product het dan ook gaat. Maar aangezien het een jaarlijks terugkerend ritueel is, zal het ongetwijfeld wel werken, de consument reageert er kennelijk wel op.
 
Nu weet je in ieder geval dat Samsung geen upgrade meer uit kan brengen voor de S3 in 2012-2013, want dan klopt de claim dat dit de beste telefoon voor die periode is aan geen kant meer natuurlijk.  Het is spijtig mensen, de opvolger van de S3 van Samsung zal dus óf een slechtere telefoon moeten zijn, óf pas in 2014 uit moeten komen..... 😉
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik wacht rustig af tot de Samsung Note 2 op de markt komt, erg nieuwsgierig naar de reviews van dit toestel.
 
Grtz
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic