sabpke

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Samsung Galaxy S3] levering toestel

hoi allemaal,

ik heb 3 weken geleden bij vodafone mijn abonnement verlengt en de s3 erbij besteld. Tot op heden is er volgens de klantenservice nog geen idee hoelang het gaat duren voordat het toestel geleverd gaat worden. Momenteel heb ik een blackberry die speciaal internet nodig heeft, dit abonnement het abonnement is wel omgezet, dus ik betaal nu voor de galaxy s3 terwijl ik eigenlijk nog niks aan dat abonnement heb.

Daarom mijn vraag hoe lang het geduurd heeft bij andere mensen die ook deze telefoon besteld hebben.

alvast bedankt!
7 Reacties 7
Fleurop

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde vraag hier!
Ook ik heb een blackberry die ik dus nu alleen voor bellen/sms kan gebruiken. Erg vervelend. Wat mij betreft was het abonnement pas omgezet als ik de telefoon krijg. Als ik hoor dat jij al 3 weken wacht... pffff
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
De witte is in de winkels leverbaar...ook ik ben overgestapt van Blackberry naar de S3. Ik heb in de winkel direct het toestel ontvangen, dus toen het abonnement werd omgezet, toen had ik mijn toestel al.
 
Maar zoals ik zeg, ik heb de witte gepakt.
De blauwe is slechter leverbaar, dus als je die hebt besteld moet je nog wel even wachten denk ik.
 
sabpke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
voor het probleem dat je abonnement is omgezet en nu dus eigenlijk betaald voor een abonnement waar je niks aan hebt (om het zo even te omschrijven, want je kan bellen en smse, maar je wilt ook internet, whats app en andere apps gebruiken natuurlijk). je kan namelijk via de klantenservice een deel van het abonnement dat je nu betaald terug krijgen als compensatie, moet je alleen even contact opnemen met de klantenservice
Rick66

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Ik heb op 27 juni mijn contract verlengd en gister (5 Juli) mijn Galaxy S3 binnen gekregen,dus ik denk dat er bij jou wat fout gegaan is en ik zou blijven bellen.
 
Succes !!!
sabpke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb gister je reactie gelezen en gelijk weer gebeld naar de klantenservice.
 
Er wordt al 2 weken gezegd dat er een probleem is en dat het toestel op de band ligt, maar ik vraag me wel een beetje af of er wel degelijk een probleem is op de band als jij je toestel al wel ontvangen hebt!
 
igg bedankt
sinysmit

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 9-07-2012 mijn abonnement verlengt en een nieuw toestel aangevraagd (samsung galaxy S3) Ook ik heb al contact gehad met de klantenservice en die konden me ook niet vertellen hoe lang de levering gaat duren. Ik heb dus ook een nieuw abbonement, die dus wel is ingegaan, waar ik niets aan heb. Kan iemand me vertellen of ik het toestel ergens in een winkel kan ophalen en of ik een compensatie kan krijgen als de levering lang op zich wachten?
 
Groeten Siny
marcel01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook ik heb op 14 okt mijn abb omgezet naar vodafone red essential B met een nieuw toestel galaxy s III, ben nb zelf door jullie benaderd hierover, vandaag kom ik erachter dat ze vergeten zijn om een nieuw toestel bij te leveren, heb dus wel het abb. en ook al de rekening maar dus geen toestel, en zit elke dag maar te kijken naar de mail wanneer die komt, nu moet heb abb dus eerst geannuleerd worden en dan weer opnieuw worden aangevraag met toestel, al met al een flinke vertraging dus..... baal hiervan als een stekker, had ik zelf maar mijn abb. verlengd, heb ik vorig jaar ook gedaan en toen ging het wel in 1x goed,  Nu is er dus door zo'n domme doos aan de telefoon die vergeet om het toestel erbij te doen fout gegaan en bedankt......
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic