BJ-189o

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 5 laad slecht op

Sinds eind vorige week problemen met mijn iPhone.
Als ik de oplader in de mobiel steek maakt hij bijna geen contact. Na wat goed bewegen en de kabel in een bepaalde houding te leggen laad hij soms op.
Heb al meerdere kabels geprobeerd (allen orgineel van apple). Bij alle kabels was het t zelfde geval.
De telefoon is nu ongeveer 4 maand oud, dus lijkt het mij dat dit nog niet mag voorkomen.
 
Daarnaast is de vocht indicator bij de simkaart niet verkleurt, hier mag het dus ook niet aan liggen.
Iemand een idee?
 
Groeten BJ
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! 
 
Het kan wel zo zijn dat je USB poort beschadigd kan zijn. En het heeft lijkt me niet zo met de oplader zelf te maken.
BJ-189o
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De kabel ligt het inderdaad niet aan. Heb (zoals eerder vermeld) meerdere kabels geprobeerd en deze deden allemaal hetzelfde als mijn eigen lader. Bij andere iphones doen ze het wel gewoon normaal.
 
Dus mijn connector in de iphone is waarschijnlijk kapot?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
De kans is zeker groot dat de connector ervan gebroken of stuk is. Want als de opladers geen problemen hebben vanuit jou oog ligt het duidelijk aan het toestel zelf. En winkel langs gaan kan zeker helpen! Zoals en Apple Store of Vodafone winkel. 
BJ-189o
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankje! Heb even gebeld met vodafone. iPhone word opgehaald en onderzocht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic