Martijnvb89

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Samsung Galaxy S3] Reparatie samsung galaxy s3 barst in scherm

Beste leden,

Ik kreeg zojuist een telefoontje van m'n vader met de mededeling dat hij een barst in zijn scherm heeft (samsung galaxy s3 met abbo).
Hij is verzekerd (basis) en wil graag zijn toestel laten repareren.
Alleen is hij nu nog niet gelegenheid om te bellen naar de klantenservice, dus vroeg hij mij om informatie in te winnen dus ik dacht ik vraag het hier!
Hoe gaat zo'n reparatie in z'n werk was zijn vraag?
Wat kan hij nu het beste doen?
En hij vroeg zich af hoelang de reparatie zou duren?
Is er verschil in dat het probleem duidelijk is (-> nieuw scherm nodig) vergeleken met een reparatiemelding waarbij nog gezocht moet worden naar de bron?
Want hij zit er mee in zijn maag zijn telefoon lang te moeten missen.

Hartelijk dank alvast.

Met vriendelijke groet,

Martijn
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Om het zo snel mogelijk te laten verlopen kan je vader zlf alvast de verzekeraar bellen (010-4060100).
Hij doet zijn verhaal, krijgt een claimnummer en neemt dat nummer + zijn S III mee naar de winkel, dan kan de reparatie meteen ingeschoten worden.
 
Natuurlijk hebben ook de mensen die bij de reparatiedienst werken vakantie, dsu de bezetting zal wat minder zijn en de doorlooptijd iets hoger. Houdt rekening met 2-3 weken, dan kan het enkel meevallen.
 
Laat je vader zorgen voor een goede, complete backup van zijn S III, te maken bia het prgramma KIES (downloaden bij Samsung).
 
Als hij een vervangede telefoon kan regelen bij een kennis, vriend, collega, etc, laat hij die dan meenemen naar de winkel, dan kan men in de winkel in ieder geval de contacten voor hem overzetten, zodat hij daar geen problemen mee heeft.
 
Ik hoop dat je vader hiermee geholpen is.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Om het zo snel mogelijk te laten verlopen kan je vader zlf alvast de verzekeraar bellen (010-4060100).
Hij doet zijn verhaal, krijgt een claimnummer en neemt dat nummer + zijn S III mee naar de winkel, dan kan de reparatie meteen ingeschoten worden.
 
Natuurlijk hebben ook de mensen die bij de reparatiedienst werken vakantie, dsu de bezetting zal wat minder zijn en de doorlooptijd iets hoger. Houdt rekening met 2-3 weken, dan kan het enkel meevallen.
 
Laat je vader zorgen voor een goede, complete backup van zijn S III, te maken bia het prgramma KIES (downloaden bij Samsung).
 
Als hij een vervangede telefoon kan regelen bij een kennis, vriend, collega, etc, laat hij die dan meenemen naar de winkel, dan kan men in de winkel in ieder geval de contacten voor hem overzetten, zodat hij daar geen problemen mee heeft.
 
Ik hoop dat je vader hiermee geholpen is.
Martijnvb89
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel erg bedankt!
Dat is een hele heldere uitleg.
Hij heeft inmiddels gebeld en gaat vandaag langs de winkel.
Nogmaals bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic