biver75

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S3 Foto's

Mijn vriend heeft bij zijn telefoon het probleem dat hij gewoon foto's kan maken. Hij kan ze op dat moment ook gewoon zien, maar wanneer hij vervolgens naar de Galerie gaat, ziet hij ze niet meer. Er staan dan wel vierkantjes met een soort van pionetje met een bliksemschicht (waar de foto's zouden moeten staan), maar ziet hij de foto zelf niet!
 
Iemand een oplossing hiervoor aangezien we nu al diverse mooie en unieke foto's kwijt zijn!
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey biver75,

Haal de SD kaart even uit de telefoon of kijk of de SD kaart via de PC gelezen kan worden. Mogelijk gaat er iets mis met het opslaan van de foto's op de kaart.
biver75
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Excuses voor de late reactie...
 
Op de PC kan de SD-card gewoon geopend en gelezen worden. Het ene moment heb ik dit probleem een paar weken en daarna een tijdje weer niet om vervolgens weer het probleem te hebben...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Misschien heb je en beschadidge SD kaart of SD kaart lezer. Zelf had ik dat icoontje ook op één van me foto's dat was weer weg nadat ik me toestel opnieuw starte, en de gallerij App sloot. Al gekeken of je SD kaart er goed in zit? En klik je de SD kaart er veilig uit door naar het instellingen menu te gaan en dan naar de SD kaart, of trek je deze er maar zomaar uit?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic