Waterpater

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S Advance i9070 reboot

Hallo Vodafone,

Mijn Samsung Galaxy S Advance i9070 al een tijdje wat vervelende problemen.
Vorige maand had ik er echt genoeg van, dus ik belde de Vodafone Klantenservice, die zeiden tegen mij dat ik mijn telefoon naar de fabrieksinstellingen moest terug zetten, dit deed ik dus, en het hielp niet.

Wat het probleem is:

Als ik onderweg ben of op school zit start hij om de 5a10 minuten opnieuw op. Dit gebeurt me thuis nooit, maar hij start ook opnieuw op als ik op de fiets zit of in de auto. Erg vervelend dus!

Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.


Het gebeurt trouwens alleen als de vodafone simkaart erin zit.
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Waterpater,

Dat is ene vreemd verhaal zeg! Je geeft dus aan dat het op specifieke locaties is en alléén als er een Vodafone simkaart in zit? Zijn er meer mensen in de omgeving die dit ook merken of dat niet?
Waterpater
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nope, ken niemand met dit probleem. Nu ik het zo lees klinkt het ook echt raar maar toch is het waar. Heb nu al 1 week me simkaart eruit en hij start nietmeer vanzelf op. Maar zodra ik hem weer erin doe begint het weer.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste Waterpater,

Het klinkt alsof je telefoonbatterij slecht verbinding maakt.
Dat zodra je telefoon trillingen opvangt, je batterij even kort geen contact maakt en vervolgens weer wel.
Zou je kunnen kijken aan welke kant van je batterij de connectors zitten.
Vervolgens aan de andere kant van de batterij een papiertje een paar keer dubbel gevouwen hier tussen drukken. Dit zorgt dat de batterij stevig tegen de connectors aangedrukt wordt.
Hopelijk verhelpt dit je probleem.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic