JinSmeding

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Gio werkt niet meer

Laatst wilde ik de Galaxy Gio van mijn zus updaten naar android 2.3.6 via Kies (met usb-kabeltje), maar nu is de mobiel vastgelopen en doet hij niets meer. Het enige wat hij nog kan, is uit gaan (op zwart of, als in oplader, batterij) en de tekentjes die hieronder beschreven zijn.

Op het scherm staat nu: mobiel tekentje, twee puntjes, gele driehoek met uitroepteken, twee puntjes, computer tekentje (mobiel kan geen verbinding maken met computer).

Batterij eruit halen en de Factory Reset werken niet en Kies werkt met mijn eigen mobiel (Samsung Galaxy S) wel, dus daar ligt het ook niet aan...

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hm, dat klinkt niet al te best:(. Zo te zien heb je alle opties die je zelf kunt doen al geprobeerd. Ik zou even langs de Vodafone winkel gaan met het toestel, zodat ze kunnen kijken of het moet worden opgestuurd ter reparatie. Succes!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hm, dat klinkt niet al te best:(. Zo te zien heb je alle opties die je zelf kunt doen al geprobeerd. Ik zou even langs de Vodafone winkel gaan met het toestel, zodat ze kunnen kijken of het moet worden opgestuurd ter reparatie. Succes!
JinSmeding
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, hij is naar Arnhem gegaan en nu diet ie het weer 🙂 nog bedankt voor de reactie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic