Lookman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1648 HG - de Goorn - Geen internet en slecht bereik

Goedendag,

Onlangs de nieuwe note 3 gekocht inclusief een red super abonnement.
Geen probleem gehad op mijn adres in de goorn, kon alles streamen en de snelheid was top.
Tot een paar dagen geleden.
Kan meestal niet bellen of gebeld worden en ik heb geen binnenkomst van internet.
De telefoon geeft netjes aan dat ik op een 3g netwerk zit en het groene uitgaande lichtje gaat steeds aan, alleen krijg ik geen internet binnen. Heb al geprobeerd de instellingen opnieuw in te stellen (handmatig te registreren) en de telefoon opnieuw op te starten, batterij eruit etc.
Niets helpt.
Er is als het goed is geen storing bekend in deze regio.
In Hoorn (stad in de buurt) heb ik wel vaak bereik en internet, maar het lijkt ook of dat door een rietje komt.
Kan mijn (oude verknipte tot micro sim) sim kaart kapot zijn of is er al een paar dagen storing in deze regio?

Met vriendelijke groet
7 Reacties 7
ArieOprolletjes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds donderdag heb ik en mijn collega's met een Vodafone abonnement hetzelfde probleem. Hier vlak bij, op de Wieder te De Goorn staat een mast. Van een van de antennes hangt een kap los. Het probleem lijkt veroorzaakt te zijn door stormschade aan de antennes.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Lookman Het lijkt me dan sowiso slim om een nieuwe simkaart te halen. Het knippen van een simkaart raden wij niet aan, omdat je simkaart dan kan beschadigen. Laat even een simwissel doen in de Vodafone winkel:).


@ArieOprolletjes Als er schade is aan een antenne zal deze zo snel mogelijk worden gerepareerd. Het zou, als ik het zo hoor, wel kunnen dat als de mast beschadigd is er verminderd bereik kan zijn. Houd het eventjes in de gaten.
Troeter

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik had het hele weekend geen bereik in de Goorn, zal vanavond opnieuw eens kijken.
Wel heel vervelend dat ik inderdaad niet kan bellen of gebeld kan worden en dan de volgende ochtend allemaal meldingen krijg van voicemails die ingesproken zijn. Internet werkte overigens wel (af en toe).
Troeter

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En nog steeds kan ik niet gebeld worden en bellen! Kan hier iets aan gedaan worden?!
Postcode 1648EP
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
De technici werken heel hard om de storing op te lossen.

Abonneer je even op het volgende topic dan wordt je op de hoogte gehouden met updates.
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/1648-De-Goorn/td-p/117814
Troeter

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord, dan weet ik in ieder geval dat er aan gewerkt wordt 😄
mijngezinnetje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier het zelfde, sinds donderdag thuis geen bereik. Kan niet bellen, niet sms'en niet gebeld worden of gesmsd worden. Zodra ik de witbol uit rijdt kan het opeens wel en krijg ik een scala aan gemiste oproepen en berichten binnen. Sinds twee dagen ook geen mobiel internet, appen gaat dus ook niet meer! Lekker zo'n duur abonnement. Ik hoop dat het snel is opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic