mantber

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Ace- Reset regelmatig bij wifi internet.

Einde vorig jaar heb ik een samsung galaxy ace gekocht. Simlockvrij. 
Als ik gebruik van van wifi internet op mijn werk of bij mijn ouders thuis, reset mijn telefoon regelmatig. Het beeld wordt dan zwart en hij gaat dan opnieuw sd kaart lezen. Heel erg irritant en hierdoor is mijn batterij ook sneller leeg. 
In mijn eigen woning had ik hier geen last van totdat ik vandaag mijn nieuwe wifi router had geïnstalleerd. 
Nu heb ik hier dus thuis ook last van. 

Heeft iemand anders ook last van dit probleem of weet iemand wat ik er aan kan doen?

BVD! 
3 Reacties 3
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Welke Androidversie draait op dit toestel? Misschien dat je een software update kunt uitvoeren?

Zo nee, dan raad ik je aan een backup te maken en het toestel terug naar fabrieksinstellingen te zetten.

Succes iig!
Sjarrel04

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem. Dit gebeurt alleen als ik in het buitenland ben. Thuis is er niets aan de hand.

Het is bijzonder irritant. Het toestel loopt soms wel 5 keer in een kwartier vast. Zelfs als er geen apps draaien!

Omdat je niets met het toestel aankunt, is het dus feitelijk waardeloos en vraag ik me af waarom zoiets verkocht kan en mag worden.

Reden om verder te kijken.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Sjarrel04 schreef:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Dit gebeurt alleen als ik in het buitenland ben. Thuis is er niets aan de hand.

Het is bijzonder irritant. Het toestel loopt soms wel 5 keer in een kwartier vast. Zelfs als er geen apps draaien!

Omdat je niets met het toestel aankunt, is het dus feitelijk waardeloos en vraag ik me af waarom zoiets verkocht kan en mag worden.

Reden om verder te kijken.
Dat is raar.. Dus als je in Nederland verbinding maakt met een "nieuw" Wi-Fi netwerk dan merk je deze problemen niet? Of heb je dit nog niet getest?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic