DonRon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS verzenden vanuit Windows computer via commandline of email account

Hi,

Ik wil graag SMS berichten verzenden vanuit een eigen gemaakt programma. Daar zitten niet veel connectie mogelijkheden in, zoals API's, REST, ed. Dus ik wil graag via de commandline. Is dat mogelijk met Vodafone of een ander programmaatje?

 

Mag ook via een email account zijn, waarnaar je email berichten stuurt en dan dat die berichten verzonden worden via een SMS. In het onderwerp staat dan b.v. het nummer en in de omschrijving de tekst van de SMS.

 

Hoor graag

Gr. Ron

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 6Posts
  • 4Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Ron, welkom op onze Vodafone Community. Voor zakelijke aansluitingen hebben we hier op deze Vodafone Community een beperkte inzage. 

We bieden geen ondersteuning voor zulke eigen programma`s maar naar mijn weten blokkeren we het ook niet. Neem hiervoor contact op met mijn collega`s van Vodafone Business om te horen of zij hier nog wel tips en tricks voor hebben. Onze Vodafone Business helpdesk kun je bereiken vanaf je mobiel op: 1200 of via 0800 - 0094. Ze zijn aanwezig van ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur / Za: 08.00 - 18.00 uur. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 6Posts
  • 4Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Ron, welkom op onze Vodafone Community. Voor zakelijke aansluitingen hebben we hier op deze Vodafone Community een beperkte inzage. 

We bieden geen ondersteuning voor zulke eigen programma`s maar naar mijn weten blokkeren we het ook niet. Neem hiervoor contact op met mijn collega`s van Vodafone Business om te horen of zij hier nog wel tips en tricks voor hebben. Onze Vodafone Business helpdesk kun je bereiken vanaf je mobiel op: 1200 of via 0800 - 0094. Ze zijn aanwezig van ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur / Za: 08.00 - 18.00 uur. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic