Jorifgp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS-en naar het buitenland

Hallo,
 
Ik had een vraagje, mijn vriendin is op het moment in Engeland, nu was mijn vraag, vallen SMS'jes die ik stuur binnen mijn bundel? Mijn vriendin heeft een Nederlands 06-nummer.
 
Alvast bedankt,
 
Jori
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Jori, welkom op het forum

Als jij in Nederland bent, dan valt bellen en sms'en naar een Nederlands mobiel nummer altijd binnen je bundel (als die niet leeg is tenminste 😉 ).
Jij kunt tenslotte niet weten waar die persoon op dit moment is toch?

Voor degene die in het buitenland is er meestal wel extra kosten. SMS ontvangen is gratis (want je kunt niet kiezen of je dat wilt). Zelf sms versturen, bellen, gebeld worden en internetten kost meestal extra. Maar da's geen ramp, als je daar geen kosten voor wilt krijgen neem je gewoon niet op en zet je je internet uit toch? 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Jori, welkom op het forum

Als jij in Nederland bent, dan valt bellen en sms'en naar een Nederlands mobiel nummer altijd binnen je bundel (als die niet leeg is tenminste 😉 ).
Jij kunt tenslotte niet weten waar die persoon op dit moment is toch?

Voor degene die in het buitenland is er meestal wel extra kosten. SMS ontvangen is gratis (want je kunt niet kiezen of je dat wilt). Zelf sms versturen, bellen, gebeld worden en internetten kost meestal extra. Maar da's geen ramp, als je daar geen kosten voor wilt krijgen neem je gewoon niet op en zet je je internet uit toch? 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic