Deze week kreeg ik een SMS over een betaalde SMS dienst Droidboost.
Ik heb me direct afgemeld via de bijgevoegde link, maar daarop zag ik de dienst kennelijk al 16 weken liep!
Hoe komt het dat ik daar niks van weet? Iemand kijkt echt niet elke week zijn rekening na.
FF googlen op deze dienst leert dat er heel veel klachten over zijn.
Maar de website zelf is niet bereikbaar en veel hyperlinks lopen dood , alsof het bedrijf nooit bestaan heeft.
Ik wil hierover een klacht indienen
ik wil dan men dit onderzoekt
ik wil dat dit in de toekomst voorkomen wordt
ik wil alle kosten die in rekening zijn gebracht terug hebben
De meeste geziene reactie van provider op deze klacht is : u heeft vast ergens op gedrukt.
Echter ik ben een ervaren ICT specialist. Ik ben erg bedreven om me niet in te laten met dit soort zaken. Dit kan niet een bewuste aankoop van mij zijn geweest.
Ik kan me niet voorstellen dat dit niet erg frustreren is voor Vodafone. Want ik ben verder erg tevreden over Vodafone. Maar helaas werken ze wel mee aan deze praktijk. Ik ga deze klacht ook neerleggen
Bij CM Telecom , maar ik wil Vodafone ook adviseren om CM telecom stevig de wacht aan te zeggen hierover.