hawk8748

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS abonnement DroidBoost

Deze week kreeg ik een SMS over een betaalde SMS dienst Droidboost.

Ik heb me direct afgemeld via de bijgevoegde link, maar daarop zag ik de dienst kennelijk al 16 weken liep!

Hoe komt het dat ik daar niks van weet? Iemand kijkt echt niet elke week zijn rekening na.

FF googlen op deze dienst leert dat er heel veel klachten over zijn.
Maar de website zelf is niet bereikbaar en veel hyperlinks lopen dood , alsof het bedrijf nooit bestaan heeft.

Ik wil hierover een klacht indienen
ik wil dan men dit onderzoekt
ik wil dat dit in de toekomst voorkomen wordt
ik wil alle kosten die in rekening zijn gebracht terug hebben

De meeste geziene reactie van provider op deze klacht is : u heeft vast ergens op gedrukt.

Echter ik ben een ervaren ICT specialist. Ik ben erg bedreven om me niet in te laten met dit soort zaken. Dit kan niet een bewuste aankoop van mij zijn geweest.

Ik kan me niet voorstellen dat dit niet erg frustreren is voor Vodafone. Want ik ben verder erg tevreden over Vodafone. Maar helaas werken ze wel mee aan deze praktijk. Ik ga deze klacht ook neerleggen
Bij CM Telecom , maar ik wil Vodafone ook adviseren om CM telecom stevig de wacht aan te zeggen hierover.

2 Reacties 2
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi @hawk8748,

Balen dat je zo lang voor een ongewenste dienst hebt betaald. Het is dus inmiddels wel gelukt om de dienst stop te zetten?
Vodafone heeft niks met dit soort diensten te maken, dus ik kan hierin ook niets voor je betekenen.
Ik begrijp dat je het hier niet mee eens bent, maar je klacht dien je dan ook in te dienen bij CM Telecom.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic